Skip to main content
Koolvis
February 10, 2022

Join Us leesclub: Boek twee?

• February 10, 2022
  • 27 reacties
  • 502 × bekeken

29 maart 19:30 is de tweede avond van onze leesclub 

------------------------------------------

Gisteren was de allereerste bijeenkomst van onze leesclub:confetti_ball: en hebben we The Midnight Library besproken. Ik vond het echt wel leuk om zo met z’n allen een boek te bespreken :blush:  Welk boek zullen we voor de volgende keer lezen?

Mij lijkt deze wel wat: De nacht is jong, Joseph O'Connor | 9789026328510 | Boeken | bol.com

Wat vinden jullie? Ook als je niet meedoet zijn je boekentips welkom

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

27 reacties

Melissa
Genius
March 28, 2022

Hee iedereen,

Helaas gaat het mij ook niet lukken om er bij te zijn. Ik had nog goede hoop dat ik een inhaalslag kon doen om toch nog het boek op tijd uit te lezen, maar helaas. Vind het wel erg jammer dat het me niet gelukt is om het boek uit te lezen (ben om heel eerlijk te zijn ook gewoon absoluut niet ver😅). De volgende ronde ben ik er zeker weer bij! Dan heb ik het ook niet meer zo druk, en gaat het me zeker lukken om het boek uit te lezen! :)

Voor degene die er wel bij zijn: veel plezier, en hopelijk is het een goede/leuke/gezellige bijeenkomst!

You never know what someone is going through. Be kind. Always. ❤
Koolvis
KoolvisAuteur
March 29, 2022

Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, volgende keer beter :)

Elle
Legend
March 29, 2022

Ik heb de code voor de boekenclub nog niet ontvangen. Klopt dat? 

Koolvis
KoolvisAuteur
March 29, 2022

O sorry ik dacht dat ik m naar je gestuurd had.. ik stuur m nu

Bram
Supercharger
March 29, 2022

Ik zie ook nog geen code in mijn berichten, zou je hem ook nog een keer naar mij willen sturen? :)

Koolvis
KoolvisAuteur
March 29, 2022

Yes tot zo

Supercharger
July 28, 2022

Ik doe graag mee! En ik raad it ends with us aan :)