Skip to main content
Koolvis
February 10, 2022

Join Us leesclub: Boek twee?

• February 10, 2022
  • 27 reacties
  • 502 × bekeken

29 maart 19:30 is de tweede avond van onze leesclub 

------------------------------------------

Gisteren was de allereerste bijeenkomst van onze leesclub:confetti_ball: en hebben we The Midnight Library besproken. Ik vond het echt wel leuk om zo met z’n allen een boek te bespreken :blush:  Welk boek zullen we voor de volgende keer lezen?

Mij lijkt deze wel wat: De nacht is jong, Joseph O'Connor | 9789026328510 | Boeken | bol.com

Wat vinden jullie? Ook als je niet meedoet zijn je boekentips welkom

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

27 reacties

Explorer
February 21, 2022

Goedemiddag!

Ik denk dat ik te laat ben voor boek 2, maar het lijkt me leuk om de volgende ronde mee te doen.

Groetjes, Iris

Koolvis
KoolvisAuteur
February 21, 2022

Goedemiddag!

Ik denk dat ik te laat ben voor boek 2, maar het lijkt me leuk om de volgende ronde mee te doen.

Groetjes, Iris

Hi Iris,

Je kan ook deze ronde nog meedoen hoor! We zijn net begonnen met het tweede boek en gaan eind maart afspreken :)

Sharon
Guru
February 21, 2022

Wat leuk! Ik doe ook graag mee!! 

Zo zonder iets te willen er te zijn ~ Frank Eerhart
Bram
Supercharger
February 21, 2022

Ik ben er ook weer bij voor de tweede ronde!

Legend
February 23, 2022

Hoi allemaal,

ik zou graag ook willen meedoen aan de tweede boekbespreking, dat lijkt me super gaaf!😁

Koolvis
KoolvisAuteur
February 25, 2022

Wil je de datumprikker nog even invullen als je dat nog niet hebt gedaan? Tot nu toe kan iedereen op 22 maart.

Koolvis
KoolvisAuteur
February 25, 2022

En zijn jullie allemaal al begonnen met het boek? Ik wel!

Koolvis
KoolvisAuteur
March 3, 2022

29 maart  is de datum dat iedereen die de datumprikker heeft ingevuld erbij kan zijn!

Rochella
March 18, 2022

Helaas gaat het mij niet lukken om bij deze boekbespreking te zijn. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om te beginnen aan dit boek. Ik ben wel benieuwd naar jullie meningen hierover en of jullie het boek aanraden! :blush:

Alvast een fijne bijeenkomst!

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
Legend
March 27, 2022

Hoi allemaal,

het gaat mij toch niet lukken om bij de boekbespreking aanwezig te zijn, ik had veel te weinig tijd om het boek uit te lezen en achteraf gezien spreekt het boek mij ook niet zo aan…. 
Kunnen we misschien voor de volgende keer het boek Sonny Boy van Annejet van der Zijl bespreken? Dat lijkt mij een interessant boek namelijk om te bespreken en die heb ik al uitgelezen :)