Skip to main content
Koolvis
February 10, 2022

Join Us leesclub: Boek twee?

• February 10, 2022
  • 27 reacties
  • 502 × bekeken

29 maart 19:30 is de tweede avond van onze leesclub 

------------------------------------------

Gisteren was de allereerste bijeenkomst van onze leesclub:confetti_ball: en hebben we The Midnight Library besproken. Ik vond het echt wel leuk om zo met z’n allen een boek te bespreken :blush:  Welk boek zullen we voor de volgende keer lezen?

Mij lijkt deze wel wat: De nacht is jong, Joseph O'Connor | 9789026328510 | Boeken | bol.com

Wat vinden jullie? Ook als je niet meedoet zijn je boekentips welkom

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

27 reacties

Rochella
February 10, 2022

De bespreking van het eerste boek was erg leuk! Daarom wil ik graag weer mee doen met de volgende! De Nacht is Jong lijkt mij ook een leuk boek! :blush::thumbsup:

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
Legend
February 10, 2022

Ik vind dat ik meer moet lezen, dus ik lees ook mee! Leuk idee om zo samen een boek te lezen;)

Contributer
February 11, 2022

mij lijkt dat boek ook leuk.

Ik weet niet of jongens het ook een leuk boek vinden.

https://www.bol.com/nl/nl/p/the-first-fifteen-lives-of-harry-august/9200000024797476/?bltgh=v66rIoNxMOZbBRMhZjBKkA.2_10.11.ProductTitle

dit was het boek waar ik het over had.

https://www.bol.com/nl/nl/p/circe/9200000100769949/?bltgh=onHCrAWHmGaROC4-4mdCzA.2_36.37.ProductImage

dit boek wil ik ook gaan lezen, staat nog ongelezen in de kast

Melissa
Genius
February 11, 2022

Alle 3 de boeken die genoemd zijn lijken me wel leuk om te lezen 😅🙈

Ik vind het opzich wel een goed plan om als eerste maar gewoon De Nacht Is Jong te gaan lezen :) Tenzij iemand anders daar op tegen is, of nog een ander boek die hij/zij heel graag wilt lezen.

Ik sta voor alles wel open eigenlijk dusjaa :)

You never know what someone is going through. Be kind. Always. ❤
Elle
Legend
February 15, 2022

Ik wil ook weer meedoen met de volgende leesclub. De eerste vond ik super gezellig! De nacht is jong lijkt mij ook een leuk boek, maar als het iets anders wordt vind ik het ook prima. 

Contributer
February 15, 2022

Wanneer beslissen we een boek. Dan kan ik hem bestellen

Enthusiast
February 15, 2022

Ik doe graag mee!

De nacht is jong lijkt me een leuk boek om te lezen!

Koolvis
KoolvisAuteur
February 16, 2022

Leuk dat jullie allemaal (weer) meedoen! Zullen we gewoon De nacht is jong doen dan? Ik ga een datumprikker in dit topic zetten.

Enthusiast
February 16, 2022

Leuk dat jullie allemaal (weer) meedoen! Zullen we gewoon De nacht is jong doen dan? Ik ga een datumprikker in dit topic zetten.

Ja, lijkt met leuk!

Koolvis
KoolvisAuteur
February 18, 2022

Hier is de datumprikker :)