Join Us leesclub: Boek twee?

  • 10 February 2022
  • 27 reacties
  • 489 × bekeken

Reputatie 6
Badge +9

29 maart 19:30 is de tweede avond van onze leesclub 

------------------------------------------

Gisteren was de allereerste bijeenkomst van onze leesclub:confetti_ball: en hebben we The Midnight Library besproken. Ik vond het echt wel leuk om zo met z’n allen een boek te bespreken :blush:  Welk boek zullen we voor de volgende keer lezen?

Mij lijkt deze wel wat: De nacht is jong, Joseph O'Connor | 9789026328510 | Boeken | bol.com

Wat vinden jullie? Ook als je niet meedoet zijn je boekentips welkom


27 reacties

De bespreking van het eerste boek was erg leuk! Daarom wil ik graag weer mee doen met de volgende! De Nacht is Jong lijkt mij ook een leuk boek! :blush::thumbsup:

Reputatie 2
Badge +3

Ik vind dat ik meer moet lezen, dus ik lees ook mee! Leuk idee om zo samen een boek te lezen;)

Reputatie 1
Badge

mij lijkt dat boek ook leuk.

Ik weet niet of jongens het ook een leuk boek vinden.

 

https://www.bol.com/nl/nl/p/the-first-fifteen-lives-of-harry-august/9200000024797476/?bltgh=v66rIoNxMOZbBRMhZjBKkA.2_10.11.ProductTitle

dit was het boek waar ik het over had.

 

https://www.bol.com/nl/nl/p/circe/9200000100769949/?bltgh=onHCrAWHmGaROC4-4mdCzA.2_36.37.ProductImage

dit boek wil ik ook gaan lezen, staat nog ongelezen in de kast

Reputatie 6
Badge +9

Alle 3 de boeken die genoemd zijn lijken me wel leuk om te lezen 😅🙈

Ik vind het opzich wel een goed plan om als eerste maar gewoon De Nacht Is Jong te gaan lezen :) Tenzij iemand anders daar op tegen is, of nog een ander boek die hij/zij heel graag wilt lezen.

Ik sta voor alles wel open eigenlijk dusjaa :)

Reputatie 4
Badge +1

Ik wil ook weer meedoen met de volgende leesclub. De eerste vond ik super gezellig! De nacht is jong lijkt mij ook een leuk boek, maar als het iets anders wordt vind ik het ook prima. 

Reputatie 1
Badge

Wanneer beslissen we een boek. Dan kan ik hem bestellen

Reputatie 1
Badge

Ik doe graag mee!

De nacht is jong lijkt me een leuk boek om te lezen!

Reputatie 6
Badge +9

Leuk dat jullie allemaal (weer) meedoen! Zullen we gewoon De nacht is jong doen dan? Ik ga een datumprikker in dit topic zetten.

Reputatie 1
Badge

Leuk dat jullie allemaal (weer) meedoen! Zullen we gewoon De nacht is jong doen dan? Ik ga een datumprikker in dit topic zetten.

Ja, lijkt met leuk!

 

Reputatie 6
Badge +9

Hier is de datumprikker :)

Badge

Goedemiddag!

Ik denk dat ik te laat ben voor boek 2, maar het lijkt me leuk om de volgende ronde mee te doen.

 

Groetjes, Iris

Reputatie 6
Badge +9

Goedemiddag!

Ik denk dat ik te laat ben voor boek 2, maar het lijkt me leuk om de volgende ronde mee te doen.

 

Groetjes, Iris

Hi Iris,

Je kan ook deze ronde nog meedoen hoor! We zijn net begonnen met het tweede boek en gaan eind maart afspreken :)

Reputatie 5
Badge +7

Wat leuk! Ik doe ook graag mee!! 

Reputatie 3
Badge +1

Ik ben er ook weer bij voor de tweede ronde!

Reputatie 3
Badge +3

Hoi allemaal,

 

ik zou graag ook willen meedoen aan de tweede boekbespreking, dat lijkt me super gaaf!😁

Reputatie 6
Badge +9

Wil je de datumprikker nog even invullen als je dat nog niet hebt gedaan? Tot nu toe kan iedereen op 22 maart.

Reputatie 6
Badge +9

En zijn jullie allemaal al begonnen met het boek? Ik wel!

Reputatie 6
Badge +9

 29 maart  is de datum dat iedereen die de datumprikker heeft ingevuld erbij kan zijn!

Helaas gaat het mij niet lukken om bij deze boekbespreking te zijn. Ik heb helaas nog geen tijd gehad om te beginnen aan dit boek. Ik ben wel benieuwd naar jullie meningen hierover en of jullie het boek aanraden! :blush:

Alvast een fijne bijeenkomst!

Reputatie 3
Badge +3

Hoi allemaal,

 

het gaat mij toch niet lukken om bij de boekbespreking aanwezig te zijn, ik had veel te weinig tijd om het boek uit te lezen en achteraf gezien spreekt het boek mij ook niet zo aan…. 
Kunnen we misschien voor de volgende keer het boek Sonny Boy van Annejet van der Zijl bespreken? Dat lijkt mij een interessant boek namelijk om te bespreken en die heb ik al uitgelezen :)

Reputatie 6
Badge +9

Hee iedereen,

 

Helaas gaat het mij ook niet lukken om er bij te zijn. Ik had nog goede hoop dat ik een inhaalslag kon doen om toch nog het boek op tijd uit te lezen, maar helaas. Vind het wel erg jammer dat het me niet gelukt is om het boek uit te lezen (ben om heel eerlijk te zijn ook gewoon absoluut niet ver😅). De volgende ronde ben ik er zeker weer bij! Dan heb ik het ook niet meer zo druk, en gaat het me zeker lukken om het boek uit te lezen! :)

 

Voor degene die er wel bij zijn: veel plezier, en hopelijk is het een goede/leuke/gezellige bijeenkomst!

Reputatie 6
Badge +9

Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, volgende keer beter :)

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb de code voor de boekenclub nog niet ontvangen. Klopt dat? 

Reputatie 6
Badge +9

O sorry ik dacht dat ik m naar je gestuurd had.. ik stuur m nu

Reputatie 3
Badge +1

Ik zie ook nog geen code in mijn berichten, zou je hem ook nog een keer naar mij willen sturen? :)

Reageer