Exclusive

Hé, ga je mee naar Bevrijdingspop Haarlem?

  • 14 April 2022
  • 13 reacties
  • 607 × bekeken
Hé, ga je mee naar Bevrijdingspop Haarlem?
Reputatie 6
Badge +6

Lijkt het je leuk om naar Bevrijdingspop te gaan met andere members? Een leuke dag te hebben en elkaar te ontmoeten op een festival? Maar vind je het tegelijkertijd spannend? 

Kom dan naar de Join Us Hang Out op het festivalterrein!

Direct aanmelden? Klik hier!

De Hang Out is de allerleukste ontmoetingsplek voor jongeren tijdens Bevrijdingspop 2022 op donderdag 5 mei in Haarlem. Bij de Hang Out ontmoet je andere jongeren waarmee je samen kunt genieten van de vele optredens van o.a. Suzan & Freek en Krezip. Je kunt met een groepje komen of in je eentje. De hele dag zijn er medewerkers en vrijwilligers van Join Us die je vragen beantwoorden en je in contact brengen met andere jongeren. De Join Us Hang Out is er dankzij de organisatie van Bevrijdingspop Haarlem en T-Mobile Nederland. Je herkent de Hang Out aan een vier meter hoog spandoek en magenta picknicktafels. Kan niet missen dus :) Zien we je op 5 mei? #datvindenweleuk

Handig om te weten!

➡️ Bevrijdingspop is voor alle leeftijden
➡️ Het festival is gratis te bezoeken en start om 12.15
➡️ Locatie: Haarlemmerhout (park)
➡️ Het terrein is goed bereikbaar vanaf Centraal Station Haarlem

Hé, ga je mee?

We vinden het fijn om te weten of je mee gaat want dan maken we van te voren een groepsapp! Kunnen we elkaar contacten en makkelijk vinden. Wel zo handig toch! Meld je aan via dit event!

Twijfel je nog? 

Lees dan eens dit topic. Yi ging begin november met Join Us naar een concert van Typhoon. Zo heeft hij dat ervaren: Dansen op Zandloper | Join Us Community (join-us.nu)


13 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Zo leuk! Het is daar altijd hartstikke gezellig 🕺💃

Reputatie 3
Badge +4

Zijn er mensen die vanuit het oosten evt komen? Aangezien het voor mij 2,5 uur met het OV is twijfwl ik best wel..

Reputatie 3
Badge +4

Zijn er mensen die vanuit het oosten evt komen? Aangezien het voor mij 2,5 uur met het OV is twijfwl ik best wel..

Ik had nog niet goed naar de tijden gekeken😅 ik kom niet meer thuis dan helaas. Dus ik sla deze over

Reputatie 5
Badge +6

Haai @XxLiesjuh! Er komen best wel wat mensen uit verschillende hoeken van het land. Sowieso verzamelen we al op station Haarlem, maar in onze groepsapp zijn er al mensen die bijvoorbeeld op Utrecht Centraal al samenkomen. Mocht je zin hebben om mee te gaan dan kan ik er voor zorgen dat je ook in de groepsapp komt. Ik ben er zelf ook bij! Laat het maar weten.

 

Grts Renze

Reputatie 3
Badge +4

Haai @XxLiesjuh! Er komen best wel wat mensen uit verschillende hoeken van het land. Sowieso verzamelen we al op station Haarlem, maar in onze groepsapp zijn er al mensen die bijvoorbeeld op Utrecht Centraal al samenkomen. Mocht je zin hebben om mee te gaan dan kan ik er voor zorgen dat je ook in de groepsapp komt. Ik ben er zelf ook bij! Laat het maar weten.

 

Grts Renze

Heyy, ja ik kwam er achter, toen ik mn bericht al had getyped, dat het tot laat duurt😅 ik kom dan helaas niet meer thuis. Dus ik sla deze toch even over. Wel super dat jullie dit zo organiseren!

Reputatie 5
Badge +6

Tuurlijk, geen probleem! Hou de site in de gaten want we zijn druk bezig met meer evenementen! 

 

Haai @XxLiesjuh! Er komen best wel wat mensen uit verschillende hoeken van het land. Sowieso verzamelen we al op station Haarlem, maar in onze groepsapp zijn er al mensen die bijvoorbeeld op Utrecht Centraal al samenkomen. Mocht je zin hebben om mee te gaan dan kan ik er voor zorgen dat je ook in de groepsapp komt. Ik ben er zelf ook bij! Laat het maar weten.

 

Grts Renze

Heyy, ja ik kwam er achter, toen ik mn bericht al had getyped, dat het tot laat duurt😅 ik kom dan helaas niet meer thuis. Dus ik sla deze toch even over.

 

Wel super dat jullie dit zo organiseren!

Dankjewel!! :-)

 

Reputatie 5
Badge +7

Heeey voeg mij toe aan de groepsapp 

Reputatie 6
Badge +6

Haai @XxLiesjuh! Er komen best wel wat mensen uit verschillende hoeken van het land. Sowieso verzamelen we al op station Haarlem, maar in onze groepsapp zijn er al mensen die bijvoorbeeld op Utrecht Centraal al samenkomen. Mocht je zin hebben om mee te gaan dan kan ik er voor zorgen dat je ook in de groepsapp komt. Ik ben er zelf ook bij! Laat het maar weten.

 

Grts Renze

Hi Renze, goed bezig 🙂 Misschien kun je ervoor zorgen alle members die aangemeld bij het event ook alvast in de groepsapp komen? Veel plezier 5 mei

Reputatie 6
Badge +6

Zijn er mensen die vanuit het oosten evt komen? Aangezien het voor mij 2,5 uur met het OV is twijfwl ik best wel..

Ik had nog niet goed naar de tijden gekeken😅 ik kom niet meer thuis dan helaas. Dus ik sla deze over

Weet dat je ook altijd eerder terug kunt reizen, dat is geen probleem en kun je gewoon zelf bepalen op de dag zelf.

Reputatie 3
Badge +3

Zijn er mensen die vanuit het oosten evt komen? Aangezien het voor mij 2,5 uur met het OV is twijfwl ik best wel..

Ik had nog niet goed naar de tijden gekeken😅 ik kom niet meer thuis dan helaas. Dus ik sla deze over

Weet dat je ook altijd eerder terug kunt reizen, dat is geen probleem en kun je gewoon zelf bepalen op de dag zelf.

@XxLiesjuh Ik kom zelf ook uit het oosten en voor mij wordt het dan ook z'n 2,5 uur reizen. Ik ben dan dus ook van plan om eerder weg te gaan anders red ik mijn laatste trein niet. Misschien heb je nog interesse om te gaan?

Reputatie 3
Badge +4

Zijn er mensen die vanuit het oosten evt komen? Aangezien het voor mij 2,5 uur met het OV is twijfwl ik best wel..

Ik had nog niet goed naar de tijden gekeken😅 ik kom niet meer thuis dan helaas. Dus ik sla deze over

Weet dat je ook altijd eerder terug kunt reizen, dat is geen probleem en kun je gewoon zelf bepalen op de dag zelf.

@XxLiesjuh Ik kom zelf ook uit het oosten en voor mij wordt het dan ook z'n 2,5 uur reizen. Ik ben dan dus ook van plan om eerder weg te gaan anders red ik mijn laatste trein niet. Misschien heb je nog interesse om te gaan?

super lief dat je het aanbied! maar ik durf het toch niet aan helaas..

ik wil jou wel alvast heel veel plezier wensen! en de rest die gaat ofc ook

Reputatie 5
Badge +6

Hi Renze, goed bezig 🙂 Misschien kun je ervoor zorgen alle members die aangemeld bij het event ook alvast in de groepsapp komen? Veel plezier 5 mei

Yess komt goed! Jou berichtje was mij even voorbij geschoten!….

 

We zijn nu met een groep van 22 mensen waarvan 6 personen die er zijn als begeleider/vrijwilliger, waar ik ook 1 van ben. Uit ervaring kan ik zeggen dat dit soort events altijd gezellig zijn. Ook al vind je het misschien spannend. Daarom zijn wij er ook met een hang out!

 

Wie weet tot Donderdag! :-)

Heyy,

Ook ik zal graag mee willen en er een onvergetelijke ervaring van te maken. Ik zelf moet komen uit Drenthe (Zie foto) maar mochten mensen ook uit deze hoek komen hoor ik het graag of ik samen kan rijzen!


Anders pakken we lekker de auto, en zal ik mensen waar ik langs kom mee nemen.😋

Reageer