Wat spelen jullie op het moment?

  • 7 October 2023
  • 20 reacties
  • 167 × bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb gemerkt dat we redelijk wat gamers in de community hebben. Dus ik vroeg me af wat iedereen op het moment aan het spelen is.

 

Ik speel veel Baldurs gate 3 op het moment, maar ik ben recent ook begonnen met Xenoblade 3 op de switch (vond de andere games ook erg leuk, dus hopelijk stelt het niet teleur).

Wat zijn jullie aan het spelen?


20 reacties

Reputatie 7
Badge +7

League of legends aram, god of war ragnarök en horizon forbidden west (voor de 2e keer). 🤠

Reputatie 4
Badge +4

Waar zijn de mensen die altijd wel in zijn voor wat co-op party games?

Reputatie 7
Badge +11

Ik speel Baldur's Gate 3 sinds een tijdje (maar dat wist je al 😂)

Verder speel ik nog de Witcher 3 Wild Hunt op de (gedeelde) PS4, Animal Crossing New Horizons, Cuphead, Octopath Traveler (Switch)

 

Reputatie 4
Badge +6

Waar zijn de mensen die altijd wel in zijn voor wat co-op party games?

Wat voor co-op party games speel je graag?

Reputatie 3
Badge +7

Baldurs gate 3 

Reputatie 4
Badge +6

Baldurs gate 3 

Lekker bezig zeg, hoe bevalt het?

Gister Assassins creed Mirage gekocht, so far so good. 🙏🏻

Reputatie 4
Badge +4

@Robster dat is het mooie. Dat kan van game tot game gaan.. Van golven tot l4d2. Van base building games tot aan strategy games. Geen idee of co-op party games dan de juiste verwoording is maar het gaat er met name om een co-op game te spelen met een klein groepje voor een hele avond vermaak.

Reputatie 4
Badge +6

@Robster dat is het mooie. Dat kan van game tot game gaan.. Van golven tot l4d2. Van base building games tot aan strategy games. Geen idee of co-op party games dan de juiste verwoording is maar het gaat er met name om een co-op game te spelen met een klein groepje voor een hele avond vermaak.

Ja lekker zeg, daar houd ik ook van! Ben zelf nooi een fan geweest van l4d2, maar ik heb ook een heel aantal base building/strategy games gespeeld met vrienden. Gewoon van die heerlijke games die je in een groep van max 4 mensen kan spelen in korte of lange sessies. Helaas voelt het alsof er weinig van dat soort games uitkomen

Reputatie 3
Badge +3

Ik speel denk ik als enige nog COD en PUBG mobile op mijn mobiel 😂

Reputatie 4
Badge +6

Ik speel denk ik als enige nog COD en PUBG mobile op mijn mobiel 😂

Twee games waar ik verschrikkelijk in ben 🫠. Speelde je eerder wat anders?

Badge

Vooral League of Legends op dit moment. 

Reputatie 3
Badge +6

Hey ik speel momenteel best wel veel warframe (again), heb afgelopen maanden ook best veel icarus gedaan + 7 days to die. momenteel met warframe probeer ik alle steam achievements te halen (moet er nog 13 van de 193).

ik heb over 300 steam games waarvan een hoop best wel coop spellen zijn en of single player daarbij heb ik ook nog een ps5 met spellen alleen die raak ik haast niet aan helaas

Reputatie 4
Badge +6

Hey ik speel momenteel best wel veel warframe (again), heb afgelopen maanden ook best veel icarus gedaan + 7 days to die. momenteel met warframe probeer ik alle steam achievements te halen (moet er nog 13 van de 193).

ik heb over 300 steam games waarvan een hoop best wel coop spellen zijn en of single player daarbij heb ik ook nog een ps5 met spellen alleen die raak ik haast niet aan helaas

Oh jeetje echt aan het gamen zo te zien! Ik wacht tot warframe cross saves heeft (speelde het even op Switch maar wil het op pc spelen). Wat voor coop spellen vind je het leukst?

Reputatie 6
Badge +11

Farcry 5 

Reputatie 3
Badge +4

Ik speel op dit moment veel baldurs gate 3, the witcher 3 en cyberpunk.

Reputatie 4
Badge +6

Ik speel op dit moment veel baldurs gate 3, the witcher 3 en cyberpunk.

Lekker bezig! 3 topgames als je het mij vraagt

Reputatie 3
Badge +3

Ik speel denk ik als enige nog COD en PUBG mobile op mijn mobiel 😂

Twee games waar ik verschrikkelijk in ben 🫠. Speelde je eerder wat anders?

Hahaha neeeee, deze zijn juist het leukst! Ik heb hiervoor niet echt iets anders gespeeld denk ik. Dus vandaar deze zijn mijn favoriete 2 😂

Reputatie 4
Badge +6

Ik speel denk ik als enige nog COD en PUBG mobile op mijn mobiel 😂

Twee games waar ik verschrikkelijk in ben 🫠. Speelde je eerder wat anders?

Hahaha neeeee, deze zijn juist het leukst! Ik heb hiervoor niet echt iets anders gespeeld denk ik. Dus vandaar deze zijn mijn favoriete 2 😂

Grote fan van mensen neerschieten dus, goed om te weten 😝

Reputatie 3
Badge +6

Hey ik speel momenteel best wel veel warframe (again), heb afgelopen maanden ook best veel icarus gedaan + 7 days to die. momenteel met warframe probeer ik alle steam achievements te halen (moet er nog 13 van de 193).

ik heb over 300 steam games waarvan een hoop best wel coop spellen zijn en of single player daarbij heb ik ook nog een ps5 met spellen alleen die raak ik haast niet aan helaas

Oh jeetje echt aan het gamen zo te zien! Ik wacht tot warframe cross saves heeft (speelde het even op Switch maar wil het op pc spelen). Wat voor coop spellen vind je het leukst?

Lastig om te zeggen, ik speel van alles wel met een multiplayer erin (ben niet zo fan van pvp tenzij het spel wel gebalanceerd is (battlefield 4 of 3)).

7 days to die, icarus, warframe zijn al 3 coop spellen leukste van de 3 is toch wel 7 days to die omdat je gewoon letterlijk alles erin kan doen wat je zou willen doen maar ik speel ook bijvoorbeeld dying light (1 en 2)

natuurlijk de gta games niet missen ofcourse, fan van gta 4 en de dlc's ervan + china town maar die heeft al een tijdje geen normale multiplayer sadly

Reageer