Skip to main content
October 7, 2023

Wat spelen jullie op het moment?

• October 7, 2023
  • 20 reacties
  • 176 × bekeken

Ik heb gemerkt dat we redelijk wat gamers in de community hebben. Dus ik vroeg me af wat iedereen op het moment aan het spelen is.

Ik speel veel Baldurs gate 3 op het moment, maar ik ben recent ook begonnen met Xenoblade 3 op de switch (vond de andere games ook erg leuk, dus hopelijk stelt het niet teleur).

Wat zijn jullie aan het spelen?

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

20 reacties

October 9, 2023

Ik speel denk ik als enige nog COD en PUBG mobile op mijn mobiel 😂

Twee games waar ik verschrikkelijk in ben 🫠. Speelde je eerder wat anders?

Rookie
    October 9, 2023

Vooral League of Legends op dit moment. 

SlaapkopAmy
    Legend
    October 9, 2023

Hey ik speel momenteel best wel veel warframe (again), heb afgelopen maanden ook best veel icarus gedaan + 7 days to die. momenteel met warframe probeer ik alle steam achievements te halen (moet er nog 13 van de 193).

ik heb over 300 steam games waarvan een hoop best wel coop spellen zijn en of single player daarbij heb ik ook nog een ps5 met spellen alleen die raak ik haast niet aan helaas

October 9, 2023

Hey ik speel momenteel best wel veel warframe (again), heb afgelopen maanden ook best veel icarus gedaan + 7 days to die. momenteel met warframe probeer ik alle steam achievements te halen (moet er nog 13 van de 193).

ik heb over 300 steam games waarvan een hoop best wel coop spellen zijn en of single player daarbij heb ik ook nog een ps5 met spellen alleen die raak ik haast niet aan helaas

Oh jeetje echt aan het gamen zo te zien! Ik wacht tot warframe cross saves heeft (speelde het even op Switch maar wil het op pc spelen). Wat voor coop spellen vind je het leukst?

Nick
    Genius
    October 9, 2023

Farcry 5 

Niet meer actief. Enkel nog bereikbaar op Discord Bier_kobier_koning#7378
    Legend
    October 9, 2023

Ik speel op dit moment veel baldurs gate 3, the witcher 3 en cyberpunk.

Ik heb nog steeds geen idee :D
    October 10, 2023

Ik speel op dit moment veel baldurs gate 3, the witcher 3 en cyberpunk.

Lekker bezig! 3 topgames als je het mij vraagt

Ellaae
    Supercharger
    October 10, 2023

Hahaha neeeee, deze zijn juist het leukst! Ik heb hiervoor niet echt iets anders gespeeld denk ik. Dus vandaar deze zijn mijn favoriete 2 😂

Memento mori~
    October 10, 2023

Hahaha neeeee, deze zijn juist het leukst! Ik heb hiervoor niet echt iets anders gespeeld denk ik. Dus vandaar deze zijn mijn favoriete 2 😂

Grote fan van mensen neerschieten dus, goed om te weten 😝

SlaapkopAmy
    Legend
    October 10, 2023

Oh jeetje echt aan het gamen zo te zien! Ik wacht tot warframe cross saves heeft (speelde het even op Switch maar wil het op pc spelen). Wat voor coop spellen vind je het leukst?

Lastig om te zeggen, ik speel van alles wel met een multiplayer erin (ben niet zo fan van pvp tenzij het spel wel gebalanceerd is (battlefield 4 of 3)).

7 days to die, icarus, warframe zijn al 3 coop spellen leukste van de 3 is toch wel 7 days to die omdat je gewoon letterlijk alles erin kan doen wat je zou willen doen maar ik speel ook bijvoorbeeld dying light (1 en 2)

natuurlijk de gta games niet missen ofcourse, fan van gta 4 en de dlc's ervan + china town maar die heeft al een tijdje geen normale multiplayer sadly