Skip to main content
Rochella
November 25, 2021

Voor de gamers onder ons drop hier je gamenaam

• November 25, 2021
  • 47 reacties
  • 1762 × bekeken

Er zijn heel veel gamers hier op de Join Us community. Misschien is het idee om een topic te starten waarbij je je gamenaam kan droppen, op welk platform je speelt en welke spellen je speelt zodat je misschien makkelijker mensen vindt om mee te gamen?

Er is een Discordgroep opgericht voor de community. Let wel; je kunt hier op tekst chatten. De spraakkanalen worden alleen geopend voor events. Discord Join Us

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

47 reacties

December 30, 2021

Qua multiplayer games speel ik het meest overwatch. Minecraft en genshin impact lijken me ook wel leuk om meer te spelen. Ik vind het ook leuk om nieuwe games te proberen. Een discord server lijkt me een goed idee :D

Socializer
January 2, 2022

Een pc gamer hier. Speel GTA V, Smite, World of Tanks, Command and Conquer Generals Zero Hour, CSGO, Destiny 2, Total war WARHAMMER en UNO. Spellen die ik wel speel, maar geen ruimte voor heb op de pc Worms W.M.D, Rocket League, Spore, Halo, Minecraft en Age of Mythology: Extended Edition.

Discord: T-34-85M#1989

Ik heb een discord server, die dagelijks actief is. Stuur me bericht als je er in wil. Pc of console, maakt niet uit. Iedereen is welkom. Hoe meer mensen hoe gezelliger het word. Uiteraard zijn er regels en toezicht in de server. (Deze server is niet de Join-Us server)(Dit is een eigen gemaakte Discord server, maar wie wil is welkom)

Niet meer actief
January 7, 2022

PS4: O.a. Fifa 22, Fallout 76, Minecraft
PC: O.a. Marvel`s Avengers, Diablo 3,  Minecraft + Af en toe open ik een browsergames.

Discord: 15 servers in me lijst waarvan 2 opgezet.
Actief op 5 servers atm.

Contributer
January 7, 2022

Ik speel op ps4 en speel eig alleen maar fortnite 

January 10, 2022

Ik speel de laatste tijd niet meer veel en ben een 'noob' maar altijd nog ervoor in om mijn PC / Playstation eens op te starten voor een spelletje :wink:

PC

Battle.net: SummerEnds#2154 (Heroes of the Storm, Diablo III, Hearthstone, Overwatch)

Steam: SummerEnds (Team Fortress II, Awesomenauts, Killing Floor II, Counter-Strike Global Offensive, Dead by Daylight, Payday 2, Left 4 Dead 2)

UID: 702138323 (Genshin Impact)

Playstation

PSN:  SummerEnds (Apex Legends,  Call of Duty Warzone)

January 16, 2022

XGamerGX13 op bijna alle plekken, en als er een plek is waar dat niet is, dan pas ik het meestal zsm aan. speel voornamelijk op PC en op mobile (maar dan ook echt alleen mobile games, geen games die je ook op PC kan spelen, die speel ik op PC)

Abawys
Enthusiast
January 24, 2022

Er zijn heel veel gamers hier op de Join Us community. Misschien is het idee om een topic te starten waarbij je je gamenaam kan droppen, op welk platform je speelt en welke spellen je speelt zodat je misschien makkelijker mensen vindt om mee te gamen?

En is het misschien ernaast een idee om een Discord groep op te richten voor de community? 

Steam: Abawys

Xbox: Bi0hazardNL

Ik speel voornamelijk:

Fifa 22 

GTA V

Overwatch

F1 2021

Rainbow Six Siege 

en Farcry 6

Abawys! :)
Albert
Socializer
March 6, 2022

Ik speel zelf all op pc  en wacht ook op de steam deck :)

- oldschool runescape 

- random games

- adventure quest worlds

Heb zelf ook een discord. Maar die is gericht op steam games giveaways. 

Als je me toe will voegen kan discord vkingz#0878

En ja een discord server zou top wezen voor gamen 

Rochella
RochellaAuteur
March 8, 2022

@Albert er is een Discord groep al voor de community. De uitnodiging voor de discord staat hier

De steamdeck ziet er wel veel belovend uit, ben er ook benieuwd naar! ✌️

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
Elzo2009
Socializer
April 4, 2022

Fortnite 

minecraft

fifa

call of duty

en nog wel wat spellen.