Skip to main content
Rochella
November 25, 2021

Voor de gamers onder ons drop hier je gamenaam

• November 25, 2021
  • 47 reacties
  • 1762 × bekeken

Er zijn heel veel gamers hier op de Join Us community. Misschien is het idee om een topic te starten waarbij je je gamenaam kan droppen, op welk platform je speelt en welke spellen je speelt zodat je misschien makkelijker mensen vindt om mee te gamen?

Er is een Discordgroep opgericht voor de community. Let wel; je kunt hier op tekst chatten. De spraakkanalen worden alleen geopend voor events. Discord Join Us

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

47 reacties

Renze Snoek
Master
December 8, 2021

heeee

mijn naam op Discord is: Quintea

Ik gebruik het voornamelijk voor Amang us, helaas is het nog niet mogelijk op Mac… Op mijn iPhone 7 sluit de app heel vaak uit het niets af of loopt vast heeft iemand daar ervaring mee tips? 

Ik ben namelijk echt Amang us fan vooral hide and seek vindt ik geweldig.

HIDE AND SEEK!!! :grinning:

Renze
Quinty
Myth
December 8, 2021

heeee

mijn naam op Discord is: Quintea

Ik gebruik het voornamelijk voor Amang us, helaas is het nog niet mogelijk op Mac… Op mijn iPhone 7 sluit de app heel vaak uit het niets af of loopt vast heeft iemand daar ervaring mee tips? 

Ik ben namelijk echt Amang us fan vooral hide and seek vindt ik geweldig.

HIDE AND SEEK!!! :grinning:

YEAHHHH HIDE AND SEEK

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
Mr.Borrelnoot
Enthusiast
December 25, 2021

Xbox naam: MrBorrelnoot

Verder heb ik op de pc nog minecraft. Als er toch een discord server komt kan er net zo goed een minecraft server bij :D (Ik zou wel willen helpen bouwen aan de Discord server)

' Even the smallest person can change the course of the future'
Dxmy
Hero
December 25, 2021

Op de Ps4 ben ik dxmy21. Ik speel voornamelijk GTA 🤭

Ook op de switch heb ik een account voor o.a. Animal Crossing. Als je mijn vriendcode wil weten, stuur gerust een dm 😁

In Omnia Paratus
kyrlo
Hero
December 25, 2021

Speel al op de pc en hoop binnen kort op een Steam Deck 

mijn Steam naam is kyro121 

speel van alles wat maar de laatste tijd speel ik  factorio en race games 

Als bakker bak ik er niks van 😂
Legend
December 25, 2021

Ik speel met name Genshin Impact!

Mocht iemand graag vrienden worden in-game, stuur me dan even een berichtje ^^

Liefs Maud

Supercharger
December 25, 2021

Ik speel voornamelijk star wars battlefront via steam, en afentoe ook nog fifa 22. Mocht iemand dat ook spelen, stuur me een berichtje !!

Wildmendjohn
Niet meer actief
Niet meer actief
December 27, 2021

@Dxmy GTA-V leuk ik ook voeg me daar maar toe op playstation Is dat wildmendjohn 

@D. Meijer  ook shooter's als blackops  IIII? Warzone en siege? Voeg me gerust toe op discord wildmendjohn#7541

@,iedereen met GTA-v op de playstation of pc voeg me gerust toe* heb op bijde platformen accounts

@kyrlo speel je ook need for speed heat? 

@Rochella  nice bedoel je blackops IIII ?  Die heb ik op de playstation echt heerlijk die zombies neerknallen 2 uur laats bezig

Overwatch lijkt me super om te doen hoe game je ps4 of playstation,? 

@Floris  speel je ook RTS zoals starcraft 2 en command And conquer games? 

@Vandi  nice wil wel eens fortnite spelen Ik vroeg je toe op de playstation:)

@allen ik heb een discord voor (Board)gaming aangemaakt voor alle consoles en hier gedeeld.... of er ging iets mis of me omdat ik een invite link plaatst was het verwijderd.. @mods @admin @beheerder mag ik het plaaysen

Add mij gerust op steam/discord/playstation game naam wildmendjohn
Rochella
RochellaAuteur
December 27, 2021

Even een kleine update over de Discord; er is via join us zelf een Discord server aangemaakt alleen is deze nog niet "live" om het zo maar even te omschrijven. Er wordt gekeken naar de beste manier om ook daar een veilig platform voor te maken voor alle jongeren die via join us daaraan mee willen doen. Het komt er aan, ze zijn er mee bezig en binnenkort horen we er meer over 😊👍

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
Kenesu
Enthusiast
December 29, 2021

ケネス (kenesu)#9129 op discord 

kenesu_chan op minecraft

733685553 op genshin 

kenesu-chan op vrchat