Skip to main content
June 6, 2023

Steam games

• June 6, 2023
  • 27 reacties
  • 456 × bekeken

Hey ik ben Morris, 19 jaar en heb wel een aantal games op steam die ik wil proberen maarr ik heb niet echt iemand om mee te spelen dus ja. Wil iemand games met mij uitproberen? The outlast trials leek mij wel cool en een paar andere maar ben die namen vergeten. Zelf heb ik ook wel een paar maar multiplayer games

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

27 reacties

Jacob.vA
    Legend
    June 7, 2023

Hey Morris het lijkt me tof om samen te gamen. Ben zelf opzoek naar een nieuw spel, let me know

Rookie
    June 7, 2023

heehoi! ik ben Alexa, 19 en ik zou ook graag mee willen spelen!

June 7, 2023

@Jacob.vA  @Alexa  oohh yay, wat voor spellen lijken jullie leuk?

June 7, 2023

@Alexa  je kan geen plaatjes sturen in priveberichten dus ik laat het hier wel zien, deze spellen heb ik maar kan wel nieuwe downloaden als we allemaal een spel leuk vinden. 

Rookie
    June 7, 2023

@Nihil @Jacob.vA Ik speel vooral veel ARK (SE), phasmophobia, overwatch, dead by daylight, no mans sky, project zomboid, stardew valley, friday the 13th en red dead online! :)

Leoiice
    Guru
    June 7, 2023

@Nihil @Jacob.vA Ik speel vooral veel ARK (SE), phasmophobia, overwatch, dead by daylight, no mans sky, project zomboid, stardew valley, friday the 13th en red dead online! :)

wil je een keer dead by daylight spelen? ik ben op het moment echt weer obsessed met dbd ^^

merp
    June 7, 2023

@Alexa @Jacob.vA @Leoiice Ik wil project zomboid wel proberen als iedereen dat spel ook wel leuk lijkt

Niet meer actief
    June 7, 2023

Zijn er mensen die misschien ready or not spelen?

of:

euro truck simulator 2

Flashing lights

simrail

Scrap mechanic (survival mode)

June 7, 2023

@Arend die games heb ik niet 

Niet meer actief
    June 7, 2023

Ah jammer zijn echt wel leuke games om te spelen en t is allemaal nog multiplayer ook