Skip to main content
June 6, 2023

Steam games

• June 6, 2023
  • 27 reacties
  • 456 × bekeken

Hey ik ben Morris, 19 jaar en heb wel een aantal games op steam die ik wil proberen maarr ik heb niet echt iemand om mee te spelen dus ja. Wil iemand games met mij uitproberen? The outlast trials leek mij wel cool en een paar andere maar ben die namen vergeten. Zelf heb ik ook wel een paar maar multiplayer games

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

27 reacties

June 7, 2023

@Arend  wat is scrap mechanic?

Niet meer actief
    June 7, 2023

Zoek maar op op steam

Rookie
    June 8, 2023

Hallo, ik ben Maurik

Ook 19 jaar en zou ook wel met jullie mee willen doen. Heb echt van alles. Misschien een idee om een discord groep te maken? Ik wil wel wat maken.

Als jullie je discord namen en # kunnen achterlaten dan kunnen we daar verder praten

:)

Niet meer actief
    June 8, 2023

Ja leuk @maugie de mijne is: Arend🦅#2916

June 8, 2023

Nihil#7244

Socializer
    June 8, 2023

Mochten jullie nog een andere game willen beetje ARK style moeten jullie zeker Diablo 4 proberen! Ik zoek daar altijd wel mensen om mee samen te spelen 

Dare To Be Different
    June 8, 2023

@Zavyron  jaa dat zag er wel leuk uit

June 9, 2023

samen gamen met een paar lijkt me echt leuk! ik speel zelf phasmophobia en red dead online kwa online games nu

Stef.R
    Guru
    June 10, 2023

@Alexa  je kan geen plaatjes sturen in priveberichten dus ik laat het hier wel zien, deze spellen heb ik maar kan wel nieuwe downloaden als we allemaal een spel leuk vinden. 

Hey Morris, Ik ben sinds kort weer begonnen met DRG, misschien leuk om een keer wat missies samen te doen? Rock and stone! 

Het verleden deed pijn, en maakte me stuk. Maar ik kijk naar de toekomst, want daar ligt mijn geluk. ♥
    June 10, 2023

@Sam.R okk, welke is jou favoriet? Ik vind on site refining leuk