Skip to main content

Ik ga een dagje weg en ik neem mee?

• July 31, 2022
  • 58 reacties
  • 546 × bekeken

Toon eerste bericht

58 reacties

M3LL13_
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 24, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips, manna plofrijst, teenslippers, handcremè, rituals bodylotion,

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips, manna plofrijst, teenslippers, handcremè, rituals bodylotion, Geurkaars

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • January 25, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips, manna plofrijst, teenslippers, handcremè, rituals bodylotion,Geurkaars, ID kaart 

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips, manna plofrijst, teenslippers, handcremè, rituals bodylotion,Geurkaars, ID kaart, tijdschrift

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips, manna plofrijst, teenslippers, handcremè, rituals bodylotion,Geurkaars, ID kaart, tijdschrift, De Efteling 

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips, manna plofrijst, teenslippers, handcremè, rituals bodylotion,Geurkaars, ID kaart, tijdschrift, De Efteling, opblaasbaar luchtbed

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips, manna plofrijst, teenslippers, handcremè, rituals bodylotion,Geurkaars, ID kaart, tijdschrift, De Efteling, opblaasbaar luchtbed, Tilburgse kermis 

Stridande
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • January 25, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips, manna plofrijst, teenslippers, handcremè, rituals bodylotion,Geurkaars, ID kaart, tijdschrift, De Efteling, opblaasbaar luchtbed, Tilburgse kermis, ballenpomp