Skip to main content
Diego
Community Coördinator
Community Coördinator
July 31, 2022

Ik ga een dagje weg en ik neem mee?

• July 31, 2022
  • 92 reacties
  • 725 × bekeken

Heyy hoii, daar ben ik weer. 

De meeste kennen mijn topics vast wel, zo hebben we tellen van 1 tot 1000 & hoe oud is de persoon onder je. Vandaag komen we met een nieuwe variant, we gaan een dagje weg maar wat moeten we eigenlijk meenemen? 

Het is de bedoeling dat je eerdere antwoorden opsomt in je reactie, je kunt ze eenvoudig knippen en plakken. Probeer telkens een ding toe te voegen aan de lijst. 

Ik zal beginnen, we gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak 

92 reacties

Quinty
    Myth
    August 16, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, Slippers

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Myth
    August 23, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril

Diego
    Community Coördinator
    DiegoCommunity CoördinatorAuteur
    Community Coördinator
    August 24, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    Charley
    Guru
    August 24, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas

“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.” ― Mark Twain
    Rochella
    August 28, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂

Heb je een vraag? Stel hem gerust! Tip: Als je reageert op iemand in je topic gebruik dan het @ met de naam van de persoon, zo krijgt diegene er een notificatie van!
    Floris
    Genius
    September 1, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. ~chef bad eend
    Diego
    Community Coördinator
    DiegoCommunity CoördinatorAuteur
    Community Coördinator
    September 4, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    Quinty
    Myth
    September 8, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    October 2, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favourite kussen.

Quinty
    Myth
    November 22, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favourite kussen, Een zachte deken