Skip to main content

Ik ga een dagje weg en ik neem mee?

• July 31, 2022
  • 58 reacties
  • 546 × bekeken

Toon eerste bericht

58 reacties

Stridande
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpaneen spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser

Diego
Community Coördinator
Forum|alt.badge.img+15
  • Auteur
  • Community Coördinator
  • January 23, 2026
We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank

Stridande
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie

Julien_2003
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic 

M3LL13_
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch , Suzan en Freek 

• January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer,

Stridande
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel

• January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, gezelschapsspelletjes, 

Stridande
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier

• January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier,

M3LL13_
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​@Mitchellvandenbosch 

Bevrorende
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt 

• January 23, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout,

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart

M3LL13_
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 24, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta

Stridande
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • January 24, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje

M3LL13_
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 24, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes

Stridande
Forum|alt.badge.img+5
  • Legend
  • January 24, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop

M3LL13_
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 24, 2026

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips, manna plofrijst

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips, manna plofrijst, teenslippers

𝑩𝒓𝒊𝒕𝒕.𝒐𝒏.𝒕𝒐𝒖𝒓
Forum|alt.badge.img+8

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken, slippers, een zonnebril, opblaasbare bal, bankpas, rijbewijs/id-kaart 😂, muziekbox, beetje munt geld, de zon, mijn favoriete kussen, Een zachte deken, een tosti ijzer, Mini frietpan, een spelletje, de airfryer, frietjes en snacks om in de airfryer te doen, brandblusser, powerbank, noodmedicatie, een flesje gin tonic, een nintendo switch, Suzan en Freek, grote stekkerdoos voor de opladers, airfryer, frietpan en tosti-ijzer, mijn tafellamp, Tandenborstel, wc borstel, vochtig geparfumeerde toilletpapier, schroevendraaier, ​Redbull T-shirt, Tony Chocolony karamel zeezout, niet-opgeladen-ovchipkaart, tandpasta, mierenlokdoosje, kaasblokjes, kabouter Plop, cheese & onion chips, manna plofrijst, teenslippers, handcremè