Skip to main content
Diego
Community Coördinator
Community Coördinator
July 31, 2022

Ik ga een dagje weg en ik neem mee?

• July 31, 2022
  • 92 reacties
  • 725 × bekeken

Heyy hoii, daar ben ik weer. 

De meeste kennen mijn topics vast wel, zo hebben we tellen van 1 tot 1000 & hoe oud is de persoon onder je. Vandaag komen we met een nieuwe variant, we gaan een dagje weg maar wat moeten we eigenlijk meenemen? 

Het is de bedoeling dat je eerdere antwoorden opsomt in je reactie, je kunt ze eenvoudig knippen en plakken. Probeer telkens een ding toe te voegen aan de lijst. 

Ik zal beginnen, we gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak 

92 reacties

Melissa
    Genius
    August 1, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water

You never know what someone is going through. Be kind. Always. ❤
    Edward1999
    Legend
    August 1, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes

Edward
    Wendy
    Guru
    August 1, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader

xoxo Wendy :)
    DiveTurtle
    Niet meer actief
    Niet meer actief
    August 1, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding

Diego
    Community Coördinator
    DiegoCommunity CoördinatorAuteur
    Community Coördinator
    August 1, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!
    The Ineffable Bookworm
    Myth
    August 4, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek

"Zelfs al loop je over een pad bedekt met rozendoorns waar je doorheen moet vechten, in plaats van een snel pad uit het doolhof dat 'leven' heet, je komt er veel sterker uit dan je ooit voor mogelijk had gehouden." - The Ineffable Bookworm
    hetisSANNE
    Supercharger
    August 4, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème

Quinty
    Myth
    August 5, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook 

ℹ️ Heb je een vraag? Wees niet bang om hem te stellen. Ik ben vegetarisch dus eet je niet op. Ik hed dyslexie dus leez leker dor myn fouden heen! (#chefbadeend)
    Hässlich
    Guru
    August 7, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur

Bis zum nächsten Post
    Diego
    Community Coördinator
    DiegoCommunity CoördinatorAuteur
    Community Coördinator
    August 9, 2022

We gaan een dagje weg en we nemen mee: Een rugzak, een flesje water, oordopjes, een oplader, zwemkleding, koekjes, een favoriet boek, zonnebrandcrème, iPhone and MacBook, een goed humeur, handdoeken

Vragen? Over de officiële Join Us Discord of de community? Stel ze gerust!