Verhaal schrijven met telkens 1 woord

  • 12 May 2022
  • 56 reacties
  • 532 × bekeken


Toon eerste bericht

56 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar, maar ook heel menselijk en openhartig, vandaag ben ik een autonoom, ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we gaan

Reputatie 6
Badge +6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar, maar ook heel menselijk en openhartig, vandaag ben ik een autonoom, ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we gaan boulderen

Reputatie 7
Badge +5

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar, maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we gaan boulderen met

Reputatie 5
Badge +4

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar, maar ook heel menselijk en openhartig, vandaag ben ik een autonoom, ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we gaan boulderen met kleuters

Reputatie 7
Badge +5

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar, maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we gaan boulderen met kleuters die

Reputatie 6
Badge +6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar, maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we gaan boulderen met kleuters die houden 

Reageer