Verhaal schrijven met telkens 1 woord

  • 12 May 2022
  • 56 reacties
  • 532 × bekeken


Toon eerste bericht

56 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te

Reputatie 6
Badge +6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen

Reputatie 3
Badge +4

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. 

Reputatie 1
Badge

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen 

Reputatie 7
Badge +9

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik

Reputatie 7
Badge +12

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een

Badge +2

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep

Reputatie 1
Badge +3

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken

Reputatie 6
Badge +6

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om

Reputatie 5
Badge +9

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te

Reputatie 5
Badge +5

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken

Reputatie 7
Badge +12

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar

Reputatie 4
Badge +2

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming  

Reputatie 6
Badge +6

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer

Reputatie 1
Badge +2

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs

Reputatie 6

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft

Reputatie 7
Badge +5

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen

Reputatie 6

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen

Reputatie 6
Badge +6

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat

Reputatie 6

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is

Reputatie 3
Badge +3

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend.

Reputatie 6

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar

Reputatie 6
Badge +6

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar maar ook heel menselijk en openhartig vandaag ben ik een autonoom ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit te halen gemarineerde kip. Morgen onderwijs ik een groep Kakkerlakken om te zoeken naar verwarming. Meneer Krabs heeft oorwormen gekregen. Dat is vervelend. Maar we

Reageer