Skip to main content

Verhaal schrijven met telkens 1 woord

Diego
Forum|alt.badge.img+14
  • Assistent Community Manager

Heyy heeyy,

De meeste hebben mijn topics vast al eens voorbij zien komen, zo niet check dan vooral even;

Hoe oud is de persoon boven je

&

Tellen van 1 tot 1000

Meestal zijn ze erg gemakkelijk en kan iedereen er aan bijdragen. Ook vandaag dus, we gaan met z'n allen een verhaal schrijven door er telkens maar één woord aan toe te voegen. 

Ik zal beginnen met het eerste woord, het woord waar we mee beginnen is:

Hallo

​De bedoeling is dat je je eigen woord, plakt achter de eerder geschreven tekst.

Houdt het netjes en geschikt voor alle leeftijden, ongewenste reacties worden verwijderd. 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 11 mei 2022

Hallo, ik

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 12 mei 2022

Hallo, ik ben

Diego
Forum|alt.badge.img+14
  • 12 mei 2022

Hallo, ik ben een

Hässlich
Forum|alt.badge.img+6

Hallo, ik ben een miezerig

Wildmendjohn
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ik ben een miezerig Weer

Diego
Forum|alt.badge.img+14
  • 15 mei 2022

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje

Wildmendjohn
Forum|alt.badge.img+8

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar 

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 17 mei 2022

Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar

Diego
Forum|alt.badge.img+14
  • 18 mei 2022

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook

Renze Snoek
Forum|alt.badge.img+6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel

Hässlich
Forum|alt.badge.img+6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk 

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 18 mei 2022

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 19 mei 2022

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig

Tom
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11
  • Community Manager
  • 20 mei 2022

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 21 mei 2022

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben

Forum|alt.badge.img+9
  • Master
  • 21 mei 2022

Haay, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom.  

Stef.R
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 21 mei 2022

Haay, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik

Diego
Forum|alt.badge.img+14
  • 23 mei 2022

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga

Bepaalde woorden zijn hersteld, probeer het origineel van bovenstaande reacties aan te houden.

Hässlich
Forum|alt.badge.img+6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar

KoningKoffie
Forum|alt.badge.img+6

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar

Diego
Forum|alt.badge.img+14
  • 25 juni 2022

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een

Brittx0548
Forum|alt.badge.img+7

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin

7ohantje
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 31 oktober 2023

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om

Brittx0548
Forum|alt.badge.img+7

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap

7ohantje
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • 31 oktober 2023

Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen