Hallo, ik ben een miezerig
Hallo ik ben een miezerig Weer
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje
Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar
Hallo ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben
Haay, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom.
Haay, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga
Bepaalde woorden zijn hersteld, probeer het origineel van bovenstaande reacties aan te houden.
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk, en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap
Hallo, ik ben een miezerig weer beestje schijnbaar. Maar ook heel menselijk en openhartig. Vandaag ben ik een autonoom. Ik ga vandaar naar een speeltuin om sap uit