Skip to main content

Vriendengroep in de buurt van Utrecht/Rotterdam/Breda

• December 22, 2025
  • 9 reacties
  • 307 × bekeken

Theusv
Forum|alt.badge.img+4

Heyy idereeen,

Een tijdje geleden heb ik een verzoek gedaan om in nieuwe vriendengroepen te komen alleen is hier helaas nog niks uitgekomen😅

Dus probeer ik het gewoon nog een keer... 

Ik ben opzoek naar nieuwe vriendengroepen groepen die nog een plekje overhebben voor een leuke en gezellige jongen zoals ik. 

Klein stukje over mij:

Ik ben een 24 jarige gezellige jongen. Die ook wel eens in de sportschool te vinden. Zelf heb ik een lange tijd gehockeyed maar ben soms nog wel op de hockeyvelden te vinden om nog eens een balletje te slaan. 

Als er groepen zijn die het leuk vinden om mij erbij te hebben hoor ik dat natuurlijk graag. 

Wie weet tot snel😁

January 12, 2026

Klinkt leuk, ik ben best vaak in Rotterdam en Breda :)  Hoe kan ik me aansluiten? 

9 reacties

FurryGamerzz.paprika
Forum|alt.badge.img+5

Ikzelf heb tot heden nog geen pack (vriendengroep) omdat ik zelf ook nog zoek, ik ben 20 jaar , ik woon niet in Rotterdam maar ik kom vaak in Rotterdam vanwege OV/family 

Forum|alt.badge.img
  • Explorer
  • December 22, 2025

Joejoe! 
Ik ben zelf ook opzoek naar vriendengroepen om te maken of joinen. Ik ben zelf 22 jaar en kom vaak in Rotterdam en Den Bosch. Wie weet komt er dit x wel een groep hier uit join us/help ik graag mee met een te maken haha

patjevoordesfeer
Forum|alt.badge.img+6

Hoi, kom zelf ook vaak in omgeving Rotterdam. Misschien kunnen we ergens eens een drankje doen! :)

Forum|alt.badge.img+3

Heyy idereeen,

Een tijdje geleden heb ik een verzoek gedaan om in nieuwe vriendengroepen te komen alleen is hier helaas nog niks uitgekomen😅

Dus probeer ik het gewoon nog een keer... 

Ik ben opzoek naar nieuwe vriendengroepen groepen die nog een plekje overhebben voor een leuke en gezellige jongen zoals ik. 

Klein stukje over mij:

Ik ben een 24 jarige gezellige jongen. Die ook wel eens in de sportschool te vinden. Zelf heb ik een lange tijd gehockeyed maar ben soms nog wel op de hockeyvelden te vinden om nog eens een balletje te slaan. 

Als er groepen zijn die het leuk vinden om mij erbij te hebben hoor ik dat natuurlijk graag. 

Wie weet tot snel😁

Yo man je bent altijd welkom man

saira_d
Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • January 1, 2026

Heyyy,

Ik ben 24 en woon in omgeving Nijmegen. Wellicht dicht in de buurt bij je?

Forum|alt.badge.img+2
  • Supercharger
  • January 4, 2026

Ik woon in Vaals wellicht beetje ver weg voor af te spreken 

Forum|alt.badge.img+3

Hey! Breda hier ook, ik heb je een privé berichtje gestuurd 

Forum|alt.badge.img+3

Jee ik kom vaak in Rotterdam ik wil ook een aansluiten bij deze vriendengroep 

Sunflower
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • January 12, 2026

Klinkt leuk, ik ben best vaak in Rotterdam en Breda :)  Hoe kan ik me aansluiten?