Wat is Threads ?

  • 19 March 2024
  • 4 reacties
  • 43 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Weten jullie wat de bedoeling is van de app genaamd Threads? is het een tweede instagram? of een soortgelijke app als twitter? anyways i really don´t know😅, maar ik heb ´m wel gedownload. het schijnt erg populair te zijn. kunnen jullie mij misschien tips geven hoe ik Threads het beste kan gebruiken? voor degene die het ook hebben en snappen.

groetjes,


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hey @Willem08, ik gebruik het niet zo veel, maar volgens mij is het een soort van Twitter of zoals het nu heet X. Te minste zo ver als ik het begrijp zou het een vervanger moeten worden van X, maar is het eigendom van Meta (moederbedrijf van onder andere Facebook en Insta). 

Reputatie 4
Badge +6

Ik heb zelf Threads sinds dat het verkrijgbaar was (Ja ik had het al voordat het in Europa gereleased werd). 

Zie onwijs veel rotzooi op Threads. Voor mij niet veel anders dan X, en merk snel dat het uitbloedt. Veel mensen die ik ken en de app gebruikten, gebruiken het amper.

Reputatie 6

Ik snap er eigenlijk niet zoveel van, daarom gebruik ik zelf niet veel soorten social media. ✨

Reputatie 5
Badge +5

ik vind zelf threads wel grappig maar het is wel licht spicy af en toe… maar dat kan ook aan mijn algoritme liggen oeps

Reageer