Skip to main content

Goede of slechte smartphone | Dilemma Donderdag

• 19 december 2024
  • 4 reacties
  • 40 × bekeken
Goede of slechte smartphone | Dilemma Donderdag
Charlotte
Forum|alt.badge.img+8

Hey allemaal,

We hebben weer een nieuwe Dilemma Donderdag voor jullie! 💡 Vandaag duiken we diep in de wereld van technologie en verbinden. Stel je voor:

Wat zou jij kiezen?

• 📱 Altijd de nieuwste smartphone hebben, maar geen toegang tot sociale media.
  • 💬 Of een ouder slechter model smartphone gebruiken, maar vrij gebruik kunnen maken van alle sociale media.

Hmm, dit is echt een moeilijke keuze, toch? We zijn super nieuwsgierig naar wat jullie zouden kiezen en vooral waarom! Deel je antwoorden in de reacties hieronder! 💬

Let's get the conversation started en laten we zien hoe jullie omgaan met deze technologische uitdaging. 🚀✨

Stay awesome and keep sharing! 😎📲

Vond je dit bericht interessant?
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+5

Voor mij zelf persoonlijk zou ik kiezen voor een oudere telefoon met vrij gebruik van sociale media. Ik ben veel bezig met youtube, insta, whatsapp en snapchat. Als ik die niet op mijn telefoon heb kan ik net zo goed geen telefoon hebben.

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 41 reacties
  • 19 december 2024

Als YouTube, Reddit en Whatsapp onder social media vallen doe mij dan maar een wat ouder toestel, ben niet 24/7 bezig met foto’s van eten of whatever te posten maar Reddit is veel meer dan dat, zelfde als met YouTube is dat ook een onuitputtelijke bron voor kennis en amusement, en Whatsapp is het duidelijk, dat heeft iedereen is hét middel om in contact te komen met anderen, geen alternatief is zo mainstream dat iedereen het heeft.

aansluitend op de eerdere reactie, als bovenstaande niet mogelijk is heb ik net zo goed geen telefoon meer nodig. 

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Guru
  • 84 reacties
  • 19 december 2024

Ik zou dan een ouder model willen met social media, ik gebruik m toch alleen voor whatsapp Snapchat, TikTok en lezen en anders zouden al drie van de vier afvallen hahah

JuliusofJules
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 9 reacties
  • 5 januari 2025

Met alleen whatsapp zou ik gaan voor de nieuwe smartphone, want tegenwoordig is whatsapp de enige manier om contact met iemand te leggen. Ik bedoel … wanneer was de laatste keer dat je in een telefoonboekje ging zoeken naar een nummer om iemand te bellen? Ik weet dat mijn laatste keer nooit was, maar ik toen ik 4 was mijn moeder het weleens heb zien doen 😂

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen