Skip to main content

Tips voor Sollicitatie?

• 2 August 2023
  • 7 reacties
  • 163 × bekeken

Davytjuhh.015x
Forum|alt.badge.img+4

Heey allemaal! Ik zat even rond te speurten, en zag dat er nog geen topic was over sollicitatietips! Gooi hieronder je beste sollicitatietips. :)

Morgen heb ik zelf een sollicitatie, dus tips zijn altijd welkom! Voor degene die het zich afvragen, bij de Apple Store heb ik een sollicitatie.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

• 2 augustus 2023

Ik had bij mijn sollicitatie de blunder gemaakt om een korte broek aan te trekken. had daar helemaal niet bij nagedacht. het was warm die dag en ik ging op mijn stageplek bbqen. daar kunnen we tot de dag van vandaag nog heerlijk om lachen.

Sdk
Forum|alt.badge.img+4
  • Supercharger
  • 2 augustus 2023

Wees jezelf, wees eerlijk, ga er positief erin, probeer niet onzeker over te komen, misschien klinkt het stom maar niet te lang over je antwoord de denken 

Davytjuhh.015x
Forum|alt.badge.img+4
Roy1996 schreef:

Ik had bij mijn sollicitatie de blunder gemaakt om een korte broek aan te trekken. had daar helemaal niet bij nagedacht. het was warm die dag en ik ging op mijn stageplek bbqen. daar kunnen we tot de dag van vandaag nog heerlijk om lachen.

Oh oh 🫣 Gelukkig wordt het morgen bagger weer, en ben ik al geen voorstander van korte broeken 😉

Davytjuhh.015x
Forum|alt.badge.img+4
Sdk schreef:

Wees jezelf, wees eerlijk, ga er positief erin, probeer niet onzeker over te komen, misschien klinkt het stom maar niet te lang over je antwoord de denken 

Dat zijn zeker goede tips, dankjewel! :)

Tom
Community Manager
Forum|alt.badge.img+11
  • Community Manager
  • 3 augustus 2023

Ik heb je topic verplaatst naar de categorie ‘Tips & Tricks’.

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 3 augustus 2023

Hoe ging je sollicitatie?

Davytjuhh.015x
Forum|alt.badge.img+4
Koolvis schreef:

Hoe ging je sollicitatie?

Sollicitatie ging goed! Ze waren heel enthousiast. Alleen krijg ik pas volgende week of die week erop te horen of ik een tweede gesprek krijg, aangezien de floormanager van de regio dus op vakantie is….

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen