Tips voor Sollicitatie?

  • 2 August 2023
  • 7 reacties
  • 139 × bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Heey allemaal! Ik zat even rond te speurten, en zag dat er nog geen topic was over sollicitatietips! Gooi hieronder je beste sollicitatietips. :)

 

Morgen heb ik zelf een sollicitatie, dus tips zijn altijd welkom! Voor degene die het zich afvragen, bij de Apple Store heb ik een sollicitatie.


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7

Ik had bij mijn sollicitatie de blunder gemaakt om een korte broek aan te trekken. had daar helemaal niet bij nagedacht. het was warm die dag en ik ging op mijn stageplek bbqen. daar kunnen we tot de dag van vandaag nog heerlijk om lachen.

Reputatie 1
Badge +4

Wees jezelf, wees eerlijk, ga er positief erin, probeer niet onzeker over te komen, misschien klinkt het stom maar niet te lang over je antwoord de denken 

Reputatie 3
Badge +4

Ik had bij mijn sollicitatie de blunder gemaakt om een korte broek aan te trekken. had daar helemaal niet bij nagedacht. het was warm die dag en ik ging op mijn stageplek bbqen. daar kunnen we tot de dag van vandaag nog heerlijk om lachen.

Oh oh 🫣 Gelukkig wordt het morgen bagger weer, en ben ik al geen voorstander van korte broeken 😉

Reputatie 3
Badge +4

Wees jezelf, wees eerlijk, ga er positief erin, probeer niet onzeker over te komen, misschien klinkt het stom maar niet te lang over je antwoord de denken 

Dat zijn zeker goede tips, dankjewel! :)

Badge +11

Ik heb je topic verplaatst naar de categorie ‘Tips & Tricks’.

Reputatie 6
Badge +9

Hoe ging je sollicitatie?

Reputatie 3
Badge +4

Hoe ging je sollicitatie?

Sollicitatie ging goed! Ze waren heel enthousiast. Alleen krijg ik pas volgende week of die week erop te horen of ik een tweede gesprek krijg, aangezien de floormanager van de regio dus op vakantie is….