I'm a creature of habit

  • 11 April 2024
  • 3 reacties
  • 51 × bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet niet of je dit herkend, maar op een of andere manier hou ik van m'n eigen dingetje. Noem me een autist (ben ik ook hoor, no worries), maar ik hou er gewoon van als dingen gaan zoals ik die altijd doe.

Zo parkeer ik altijd mijn fiets aan de rechterkant in het fietsenrek. En ga ik altijd op de zelfde plek zitten op kantoor ondanks dat we geen eigen plekken hebben. Het is dan ook echt niet dat error krijg als ik niet op m'n eigen plek kan zitten of zo, maar het is gewoon iets wat ik fijner vind. 

Heb jij dit ook? En zo ja, welke dingen doe jij altijd hetzelfde?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
  • Ik trek altijd eerst mijn linker sok/schoen aan en dan de rechter.
  • ik hang als het mogelijk is mijn jas altijd aan hetzelfde haakje (puur omdat ik hem dan snel kan terug vinden)
Reputatie 7
Badge +11

Ik douche altijd op dezelfde dagen. Woensdag na werk en zondag als ik vrij ben en weekend heb. Soms weleens wat vaker omdat ik dat lekker vind.

 

Reputatie 5
Badge +5

ik heb twee plekken waar ik standaard mijn fiets neer zet op het station, ligt aan hoeveel haast ik heb XD. dan ga ik altijd helemaal achterin de trein zitten, liefst op mijn soort van vaste plekje waar meestal precies de balk de zon blokkeert!

en als ik op school ben zit ik ook het liefst op de plek in de hoek bij het raam, helaas is die best vaak bezet:( 

en zo heb ik wel meer van dat soort dingetjes waar ik zo even niet op kom :))

Reageer