Skip to main content

Hoe was jullie kerst?

• 26 december 2024
  • 7 reacties
  • 112 × bekeken

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 79 reacties

Hiii iedereen,

Het is momenteel avond en dat betekent dat de tweede kerstdag er intussen alweer bijna op zit. Als ik denk aan wat ik het meest heb gedaan deze twee dagen dan is dat voornamelijk eten😆. Verder heb ik aardig wat cadeautjes gekregen en uitgedeeld maar ben ik bijvoorbeeld ook gaan bowlen. Ik ben heel erg benieuwd naar wat andere mensen deden tijdens kerst? Was het gezellig of viel het tegen? Voel je vrij om lekker veel erover te delen!😁

7 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 112 reacties
  • 26 december 2024

Umm soms voel ik me nog steeds een beetje eenzaam merk ik tijdens kerst vooral door de mensen die weg zijn gegaan had graag toch wel wat willen doen met vrienden merk ik 

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 27 december 2024

Wat vervelend Amber. Waren er veel mensen die je kent weg? 

Lukan9704
Forum|alt.badge.img+3
  • Enthusiast
  • 8 reacties
  • 27 december 2024

Voornamelijk veel gegeten inderdaad 😆 Ook veel met familieleden veel gelachen en verhalen uitgewisseld, het was geweldig. Vandaag ga ik naar Engeland voor een week lange trip dus heb er heel veel zin in 😁

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 112 reacties
  • 29 december 2024

Heey ​@Affie  ja eigenlijk best wel en dit jaar toch ook best wel vooral doordat ik eigenlijk zo erg aan mensen ga hangen wat niet bepaald goed is voor mezelf als ze zomaar weg gaan + omdat ik amper met mensen om ga enz dus zijn de mensen waarmee ik om ga zijn best wel waardevol voor mij maar het gaat al beter dan 2017 toen ging het wel erg slecht alleen nog steeds kan ik der niet heel goed mee om gaan hellaas 

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 29 december 2024
Lukan9704 schreef:

Voornamelijk veel gegeten inderdaad 😆 Ook veel met familieleden veel gelachen en verhalen uitgewisseld, het was geweldig. Vandaag ga ik naar Engeland voor een week lange trip dus heb er heel veel zin in 😁

Klinkt alsof het heel leuk en gezellig was, fijn om te horen! Ook heel leuk dat je naar Engeland gaat? Welke stad ga je bezoeken, London?

Affie
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Moderator
  • 79 reacties
  • 30 december 2024

Klinkt als een vervelende situatie😕. Hopelijk begrijpen de mensen die erg waardevol voor je zijn dat je alleen wat meer aan hun hangt omdat je ze gewoon niet kwijt wil. Zou natuurlijk fijn zijn als zij ook inzien hoe belangrijk jij de vriendschap vindt. 

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 112 reacties
  • 1 januari 2025

@Affie  heey ja dat klopt maar soms is het best lastig 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen