Achtergrond
Eenzaamheid is nog steeds sterk aanwezig in onze ontwikkelde wereld. Ondanks dat iedereen digitaal verbonden is, heeft ieder individu aanzienlijk minder hechte vrienden dan ruim 50 jaar geleden.
Wellicht dat het internet keuzeoverschot veroorzaakt. Dat mensen voorheen geforceerd werden tijd door te brengen met iedereen in hun omgeving. En de moderne mens tegenwoordig liever lekker op de bank zit tv te kijken en/of gamen.
Idee: Hoe was jullie dag?
Voor iedereen die behoefte heeft aan een luisterend oor. Die graag de leuke en/of minder leuke dingen wilt delen over zijn/haar dag. Omschrijf dit gerust onderaan. Voel je vrij dit te doen wanneer jou uitkomt. Mensen zullen vast benieuwd zijn naar jouw verhaal! Ik in ieder geval ongetwijfeld!
Waarom deze post
Ik persoonlijk had vandaag een vrij hectische dag, en niet echt iemand om het mee te delen. Wat ik zonde vind, want er zijn vast meer mensen die zichzelf hierin herkennen. Iedereen heeft wel het verlangen om gehoord te worden.
Ik ben benieuwd hoe het is om in jullie schoenen te staan 😁 Alvast excuses als ik niet op iedereen kan reageren!