Hoe was jullie dag?

  • 2 October 2023
  • 17 reacties
  • 321 × bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Achtergrond

Eenzaamheid is nog steeds sterk aanwezig in onze ontwikkelde wereld. Ondanks dat iedereen digitaal verbonden is, heeft ieder individu aanzienlijk minder hechte vrienden dan ruim 50 jaar geleden.

Wellicht dat het internet keuzeoverschot veroorzaakt. Dat mensen voorheen geforceerd werden tijd door te brengen met iedereen in hun omgeving. En de moderne mens tegenwoordig liever lekker op de bank zit tv te kijken en/of gamen.

Idee: Hoe was jullie dag?

Voor iedereen die behoefte heeft aan een luisterend oor. Die graag de leuke en/of minder leuke dingen wilt delen over zijn/haar dag. Omschrijf dit gerust onderaan. Voel je vrij dit te doen wanneer jou uitkomt. Mensen zullen vast benieuwd zijn naar jouw verhaal! Ik in ieder geval ongetwijfeld!

Waarom deze post

Ik persoonlijk had vandaag een vrij hectische dag, en niet echt iemand om het mee te delen. Wat ik zonde vind, want er zijn vast meer mensen die zichzelf hierin herkennen. Iedereen heeft wel het verlangen om gehoord te worden.

Ik ben benieuwd hoe het is om in jullie schoenen te staan 😁 Alvast excuses als ik niet op iedereen kan reageren!

 


17 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Op maandag ben ik altijd vrij, maar ik heb vandaag met 2 collega’s “gepauzeerd” dat was gezellig.

Reputatie 2
Badge +3

@jop.feyenoord Leuk man! Wauw wat een luxe om elke maandag vrij te zijn 😁 Maar ontspannen is zeker ook belangrijk.

Reputatie 2
Badge +2

@Saahil jaa heb ik wel geluk mee. 

Reputatie 2
Badge +3

Bijna vergeten mijn dag te omschrijven:

's Ochtends om 06:30 uur wakker en meteen naar werk toe. We hebben een nieuwe klant, die een webshop wilt hebben. Dit heb ik echter laaaang niet meer gemaakt, dus wordt ff een trap tegen m'n reet 😵‍💫

Ook binnenkort weer beginnen met sporten! Heb een programma gemaakt inclusief voedingsplan. Dus hoop 50% van Arnold Schwarzenegger te bereiken 😄 Alhoewel dagelijks 2x je lichaamsgewicht in eiwit halen supermoeilijk is zeg...

Verder thuis een beetje Youtube gekeken. Moest eigenlijk nog boodschappen doen, maar dat doe ik morgen lekker wel.

Reputatie 2
Badge +2

Zo dat lijkt me een heel karwei om een webshop te bouwen! Succes! 
 

Hahaha je mag altijd dromen, wie weet waar je over een paar maanden staat!


Doen waar jij je goed bij voelt, morgen inderdaad weer een nieuwe dag! 


Wat kijk je precies op YouTube? 

Reputatie 2
Badge +3

Bedankt!

Ik kijk voornamelijk podcasts, fitness en self improvement video's. Ik zou het je zeker aanraden, je kunt er echt enorm veel van leren!

Badge +2

Mijn dag begon met een huisarts bezoek je want ik heb snachts heel hard mn teen gestoten 🥲🥲. Dikke kneuzing en bloedblaar. Dus lopen doet een beetje AU. 
 

voor het eerst naar school in een nieuwe klas. Heel spannend. Ik weet niet zo goed hoe ik mij erbij voel omdat ik heel erg achterloop en maar 2 dagen naar school ga. Dus kleine kans dat ik dit jaar al ga halen. Best demotiverend. 
 

daarna lekker rustig aan gedaan en nog even gedoucht

 

jou dag begon vroeg zeg pfff. 6:30 😭. Mijne gelukkig pas om 11 uur

 

dat met die webshop lukt jou wel 😎 ik zag al op je profiel dat je creatief bent. Believe in yourself.

sporten is altijd fijn. Ik voel me altijd zo refreshed erna hahah :)

Reputatie 6
Badge +11

Bedankt!

Ik kijk voornamelijk podcasts, fitness en self improvement video's. Ik zou het je zeker aanraden, je kunt er echt enorm veel van leren!

Hey Super tof dat jij ook veel podcast volgt :)  

 

Ik volg zelf diverse podcast en vind eigenlijk van alles wel intressant over top sport tot aan mindset tot aan psygologie tot  aan youterbers 

Reputatie 6
Badge +11

Mijn dag begon met een huisarts bezoek je want ik heb snachts heel hard mn teen gestoten 🥲🥲. Dikke kneuzing en bloedblaar. Dus lopen doet een beetje AU. 
 

voor het eerst naar school in een nieuwe klas. Heel spannend. Ik weet niet zo goed hoe ik mij erbij voel omdat ik heel erg achterloop en maar 2 dagen naar school ga. Dus kleine kans dat ik dit jaar al ga halen. Best demotiverend. 
 

daarna lekker rustig aan gedaan en nog even gedoucht

 

jou dag begon vroeg zeg pfff. 6:30 😭. Mijne gelukkig pas om 11 uur

 

dat met die webshop lukt jou wel 😎 ik zag al op je profiel dat je creatief bent. Believe in yourself.

sporten is altijd fijn. Ik voel me altijd zo refreshed erna hahah :)

Welke sporten doe je graag? en hoe is het nu met je teen? 

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb vandaag (2 oktober) voornamelijk aan gamen gedaan (Baldur's Gate 3), voor de eerste keer

Wat een hele fijne afleiding is van alle zwaarbeladen hectiek van de afgelopen dagen.

Al zou ik liever iets gezelligs buitenshuis willen doen.

Ik vind het momenteel nog altijd jammer dat ik twee halve dagen werk per week en dus onderhand 5 dagen weekeind heb. Nu ben ik aan het wachten tot daar eventueel verandering in komt maar laat ook op zich wachten. 

Dit alles komt verandering in met de studie die ik volgend jaar hoop te doen (mijn derde) maar dat is allemaal nog best ver weg.

Badge +2

Mijn dag begon met een huisarts bezoek je want ik heb snachts heel hard mn teen gestoten 🥲🥲. Dikke kneuzing en bloedblaar. Dus lopen doet een beetje AU. 
 

voor het eerst naar school in een nieuwe klas. Heel spannend. Ik weet niet zo goed hoe ik mij erbij voel omdat ik heel erg achterloop en maar 2 dagen naar school ga. Dus kleine kans dat ik dit jaar al ga halen. Best demotiverend. 
 

daarna lekker rustig aan gedaan en nog even gedoucht

 

jou dag begon vroeg zeg pfff. 6:30 😭. Mijne gelukkig pas om 11 uur

 

dat met die webshop lukt jou wel 😎 ik zag al op je profiel dat je creatief bent. Believe in yourself.

sporten is altijd fijn. Ik voel me altijd zo refreshed erna hahah :)

Welke sporten doe je graag? en hoe is het nu met je teen? 
 

ik heb nog best veel pijn. Maarja kan er niks aan doen. Doet vooral pijn bij mijn voet neerzetten. 
Ik ga naar een privé sportschool. Zodat ik niet bang hoef te zijn voor anderen :)

 

Reputatie 2
Badge +3

Wat een leuke antwoorden jongens!

@Yaraa Ahh vreselijk zeg, je teen stoten 😣 Hopelijk geneest het snel. En succes in je nieuwe klas! Maak er het beste van 👍 en stuur me/ons gerust update, mocht je de behoefte hebben.

@Nick Gaaf man! In relatie tot je psychologie interesse: Zoek eens de hiërarchie van Maslow op. Super gaaf om te weten, wat de basisbehoeften zijn van de mens.

@The Ineffable Bookworm Ooh wauw, een 5 dagen weekend 😄 lijkt me heerlijk voor een keer. Gave game hoor! Mocht je dat "zwaarbeladen hectiek” willen delen met me/ons, doe het gerust. Ben benieuwd!

Reputatie 7
Badge +11

@Saahil 

Ja voor één keer is wel lekker ja maar niet elke maand vier weken achter elkaar. 😅

Zeker een gave game ja en een pittige ook. Al helemaal als je Baldur's Gate 3 (tot nu toe dan) in je eentje speelt. Maar ach, denk dat ik hogere levels moet krijgen in de game.

Oef, ik weet niet of het zo handig om mijn "zwaarbeladen hectiek" te delen, al helemaal op een openbaar topic.

Reputatie 2
Badge +3

@The Ineffable Bookworm Geen probleem, als je je niet comfortabel voelt dan is dat prima. En ja idd, zoveel vrije dagen kan wellicht je geestelijke gezondheid aantasten 😵‍💫

Reputatie 2
Badge

Ik had vandaag een vrije dag, daar was ik echt aan toe. 

Ik heb mijn fiets naar de fietsenmaker gebracht, huiswerk gemaakt en een appelkruimeltaart gebakken.

Ik ben net 2 weken op mijn nieuwe school begonnen, en ik merk dat het me zwaar valt vooral om sociale contacten aan te gaan. 

Maar elke dag is een nieuwe dag, dus ik blijf positief!

 

Reputatie 2
Badge +3

@Julian02 Nice! Wellicht een tip: Toon interesse in anderen. Mensen vinden het altijd leuk om over hunzelf te praten. Zo maak je sowieso wel vrienden! Good Luck!

Reputatie 3
Badge +4

Achtergrond

Eenzaamheid is nog steeds sterk aanwezig in onze ontwikkelde wereld. Ondanks dat iedereen digitaal verbonden is, heeft ieder individu aanzienlijk minder hechte vrienden dan ruim 50 jaar geleden.

Wellicht dat het internet keuzeoverschot veroorzaakt. Dat mensen voorheen geforceerd werden tijd door te brengen met iedereen in hun omgeving. En de moderne mens tegenwoordig liever lekker op de bank zit tv te kijken en/of gamen.

Idee: Hoe was jullie dag?

Voor iedereen die behoefte heeft aan een luisterend oor. Die graag de leuke en/of minder leuke dingen wilt delen over zijn/haar dag. Omschrijf dit gerust onderaan. Voel je vrij dit te doen wanneer jou uitkomt. Mensen zullen vast benieuwd zijn naar jouw verhaal! Ik in ieder geval ongetwijfeld!

Waarom deze post

Ik persoonlijk had vandaag een vrij hectische dag, en niet echt iemand om het mee te delen. Wat ik zonde vind, want er zijn vast meer mensen die zichzelf hierin herkennen. Iedereen heeft wel het verlangen om gehoord te worden.

Ik ben benieuwd hoe het is om in jullie schoenen te staan 😁 Alvast excuses als ik niet op iedereen kan reageren!

 

Ik heb deze week lekker gewerkt  en afgelopen zondag was ik lekker aan het zingen. Geweest, We zijn intussen met ons kerst repertoire bezig,  dus ben erg druk met alles  in studeren!  Door  en vooral dankzij mijn autisme ben ik erg musical aangelegd!  Wie speelt hier nog een instrument? Let me know of you want!  Ik vertel je er graag meer over Gr Jonas 😀 

Reageer