Tip: Waarom de fysieke Join Us bijeenkomsten écht het proberen waard zijn
Hoi allemaal, ik wil jullie meenemen in de fysieke Join us omgving :)
We praten veel online, maar ik wil jullie een tip meegeven over Join Us in real life. De fysieke bijeenkomsten in je gemeente zijn dé plek waar het gebeurt.
Waarom is het de moeite waard?
-
Geen druk: De bijeenkomsten zijn informeel en draaien om gezellige activiteiten (denk aan gamen, koken, een spelletje onder het genot van wat lekkers.
-
Fijne plek: Je ontmoet mensen die begrijpen hoe je je voelt, in een veilige omgeving met begeleiding.
-
Echte vrienden: De fysieke ontmoetingen zijn de snelste weg naar echte vriendschappen die ook buiten Join Us standhouden.
Als je sociaal sterker wilt worden en je minder eenzaam wilt voelen, is dit een waardevolle stap die je kunt zetten.
Mijn ervaring met de fysieke join-us
Ikzelf had een fijne ervaring, en ga nog steeds naar de fysieke join us. Ik heb er geleerd hoe je jezelf op een laagdrempelige manier kunt openstellen aan de rest, en het fijne is ook dat iedereen er voor de zelfde reden is; nieuwe vrienden maken. De eerste keer deden we een potje monopoly met het groepje dat er was; we waren met een groepje van 8.
Mocht je zelf geinteresseerd zijn, neem dan vooral even een kijkje! De link om te kijken of er een fysieke Join-us locatie in je buurt is, inclusief een manier om contact te leggen vind je hieronder.