Skip to main content

Ervaring met vrijwilligerswerk

  • 10 May 2024
  • 2 reacties
  • 103 × bekeken

hoihoi allemaal,

ik zit al een tijdje te kijken naar een goede plek om vrijwilligerswerk te doen, alleen merk ik toch dat ik het wat lastigere vind om een goede plek te vinden. ik heb al meerdere websites geprobeerd en kan niet echt iets vinden waarbij ik echt het gevoel heb dat het iets voor mij is.

ik ben vooral op zoek naar iets voor het weekend of na werktijd. waarbij je ook vooral wat leeftijdsgenoten vind en niet alleen maar ouderen of zieken.. hoe erg dat misschien ook klinkt..

Dus ik ben vooral nieuwsgierig naar de ervaring van anderen en waar ze vrijwilliger zijn? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

In het verleden heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij een manage en ik hielp bij kleutergymles. Bij de manage kwam ik veel leeftijdsgenoten tegen die of zelf paard reden of ook hielpen daar. Dat is wel al heel wat jaartjes terug.

Misschien een kinderboerderij / manage / sportclub of iets in die richting? 

 

Reputatie 1
Badge

Vorig jaar heb ik vrijwilligerswerk gedaan bij een dierenasiel. Vond het leuk om te doen en heb veel mensen van rond mijn leeftijd ontmoet. Ze zoeken altijd wel mensen voor in de weekenden. Misschien is dat iets voor jou?