Een nieuwe week!

  • 19 February 2024
  • 12 reacties
  • 123 × bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Jaja het is weer zover ´t is maandag 😁!, een nieuwe week, nieuwe kansen, misschien nieuwe ervaringen of hetzelfde🤔. nu zal je vast denken tja het is toch elke week weer een nieuwe week? dat klopt zeker! maar ben gewoon benieuwd hoe jullie maandag is. hebben jullie moeite met maandag of zelfs een hekel aan maandag of valt dat wel mee? ik in ieder geval soms een beetje maar als je halverwege de week bent heb ik dat gevoel niet meer. wat doen jullie zoal op de eerste dag van de week? just let me know in the comments👇🏽groetjes, Willem


Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind de maandag niet zo heel erg. Vaak kijk ik even in de agenda welke activiteiten er deze week prioriteiten hebben of juist niet. En zo plan ik ook in welke avonden ik ga klimmen. Merk ook wel dat ik juist daar dan weer naar uit kijk om lekker te gaan sporten😄.
 

Reputatie 4
Badge +3

Hey! @Charlotte dus je bent een fanatieke klimmer zo te lezen leuk zeg! haha😄 

Reputatie 5
Badge +7

Hallo Willem,

Ik heb je topic even verplaatst naar de juiste categorie zodat anderen leden het topic beter kunnen vinden.

 

Ik begin met werken en een verse bak koffie om de nieuwe week weer te beginnen het is vaak weer even het werkritme herpakken na het weekend.

Reputatie 4
Badge +3

Hey @Roy1996 thanks voor het verplaatsen, voor de post van de topic was ik inderdaad ook aan het twijfelen voor welke categorie. maar dank voor je reactie! groetjes

Reputatie 4
Badge +5

Jaja het is weer zover ´t is maandag 😁!, een nieuwe week, nieuwe kansen, misschien nieuwe ervaringen of hetzelfde🤔. nu zal je vast denken tja het is toch elke week weer een nieuwe week? dat klopt zeker! maar ben gewoon benieuwd hoe jullie maandag is. hebben jullie moeite met maandag of zelfs een hekel aan maandag of valt dat wel mee? ik in ieder geval soms een beetje maar als je halverwege de week bent heb ik dat gevoel niet meer. wat doen jullie zoal op de eerste dag van de week? just let me know in the comments👇🏽groetjes, Willem

ik hou niet van maandagen xD sinds mijn stagebegeleider afwezig is ( sinds 2 januari) zit is hersendodend werk te doen en gaat de tijd enorm langzaam. Het is altijd wel hetzelfde dan. Dus was ik doe ik gewoon hopen dat het snel 16:30 is 

Reputatie 6

Mijn dag start om 9:00, ga met de fiets naar m'n werk en dan start ik de dag met 'n lekkere mega mok thee. Wachtrij bij de waterkoker daar maar is het zeker waard. Dan aan de slag met de dag! Merk wel dat ik dan moet wennen aan het werkritme. 

Reputatie 4
Badge +5

Mijn dag start om 9:00, ga met de fiets naar m'n werk en dan start ik de dag met 'n lekkere mega mok thee. Wachtrij bij de waterkoker daar maar is het zeker waard. Dan aan de slag met de dag! Merk wel dat ik dan moet wennen aan het werkritme. 

klinkt als een leuk begin :) ik begin zelf om 08:00 en ben dan pas om 16:30 klaar. Wat voor werk doe je?

Reputatie 6

Mijn dag start om 9:00, ga met de fiets naar m'n werk en dan start ik de dag met 'n lekkere mega mok thee. Wachtrij bij de waterkoker daar maar is het zeker waard. Dan aan de slag met de dag! Merk wel dat ik dan moet wennen aan het werkritme. 

klinkt als een leuk begin :) ik begin zelf om 08:00 en ben dan pas om 16:30 klaar. Wat voor werk doe je?

Ik werk binnen de kinderopvang branche. En jij?

Reputatie 7
Badge +11

Ik vind maandagen momenteel vreselijk want dan doe ik drie keer niks. Ja, uitslapen en mezelf maar een beetje vermaken in m'n kamer (die barst van de boeken). Terwijl ik juist productiever wil kunnen zijn.

 

Als ik niks doe slaat de vermoeidheid toe en loop ik als een halve zombie rond, te dagdromen.

 

Reputatie 4
Badge +3

@EmilyVM oke oke

Reputatie 4
Badge +3

@Juco nice!

Reputatie 4
Badge +3

@The Ineffable Bookworm ah oke i got it!