Skip to main content

11/11

• 12 november 2024
  • 4 reacties
  • 39 × bekeken

Eva011
Forum|alt.badge.img+6

Jaaa mensen, 11/11 is weer voorbij en nu ben ik benieuwd.

Hebben jullie nog gekke dingen meegemaakt? Of zijn jullie lekker thuis gebleven?
Laat het weten in de reacties!😊

4 reacties

Daanchocola
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 32 reacties
  • 12 november 2024

Heb 9 groepen kindjes aan de deur gehad voor sint maarten. Allemaal hetzelfde liedje en allemaal snoep gekregen😅😊. Soms vind ik wel dat de jongeren zich wat meer mogen gedragen. De hele straat door schreeuwen en meerdere malen bellen etc. Vorige jaar wel een beleefte groep jongeren gehad. Die zongen met 6 van ongeveer 20 jaar denk ik en hun waren heel beleeft(waren nog allemaal jongens ook). 1 keer aanbellen,liedje zingen,snoepje pakken, bedanken en ze gingen weer weg. Echt hun waren de leukste van die avond voor mij! Nu waren het vooral van die kindjes die zeurde over hetzelfde snoep overal en hoeveel mag ik er. 

Ik mis mijn tijd als kind met mijn lampion rondlopen die ik maakte en langs de deuren,maar gelukkig kan ik toch nog een soort van rondlopen met dingen die ik maak ivm mijn cosplay hobby😊😊. Misschien volgend jaar gewoon zelf een lampion maken en dan kindjes daarmee opendoen. Heb gelukkig nog een jaar om daarover te denken😅

Ben ook heel benieuwd naar jou dag eva dus als je wilt laat jou dag dan ook weten😁.

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Guru
  • 84 reacties
  • 12 november 2024

Hey @Daanchocola wat vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad gisteren, ik hoop dat je toch nog een beetje een leuke avond hebt gehad. 
persoonlijk woon ik onder de rivier, dus dat betekend het begin van het carnavalsseizoen 🥳 

Ik heb mijn avond daarom ook gezellig doorgebracht in de kroeg 😅

Daanchocola
Forum|alt.badge.img+6
  • Hero
  • 32 reacties
  • 12 november 2024
Eva011 schreef:

Hey @Daanchocola wat vervelend dat je een nare ervaring hebt gehad gisteren, ik hoop dat je toch nog een beetje een leuke avond hebt gehad. 
persoonlijk woon ik onder de rivier, dus dat betekend het begin van het carnavalsseizoen 🥳 

Ik heb mijn avond daarom ook gezellig doorgebracht in de kroeg 😅

Gezellig hoor eva! Hopelijk heb je genoten :).

Leuk wil ik voor mij niet zeggen. Was overprikkeld en schrok elke keer van de bel en van de mensen buiten(heb last van mijn ogen en ben daardoor minder te genieten laatste tijd). Nog om de situatie af te maken.. mijn moeder wilde het vooral dus het sint maarten,maar zei was met mijn zus naar ons paard gegaan. Dus ja heb best wel mixt feelings over gister,maar goed hopelijk denk mijn moeder volgend jaar wat beter na voordat ze snoep in huis haalt of laat ze het gewoon gaan.

Eva011
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Guru
  • 84 reacties
  • 12 november 2024

@Daanchocola dat is idd niet fijn, misschien kan je volgend jaar een blaadje op de deur hangen dat jullie niet mee doen met Sint Maarten?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen