Beantwoord

gerapporteerde opmerking

  • 11 December 2022
  • 3 reacties
  • 182 × bekeken

Reputatie 5
Badge +7

Ik heb een vraag. Ik heb een reactie gerapporteerd onder een topic van mij. Alleen, word hier ook iets mee gedaan? Want dat zou ik graag willen

icon

Beste antwoord door Tom 11 December 2022, 20:52

Bekijk origineel

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hey! Misschien is het handig om even een berichtje te sturen naar @Quinty@Diego@Tom of een andere moderator. Hopelijk kunnen zij je helpen!

Badge +11

Bedankt voor de mention @Justino0000!

Hey @Linde5, we scannen de reports die 's avonds en in het weekend binnenkomen op prioriteit. Bij reports met een hoge prioriteit komen we altijd direct in actie. Het gaat dan echt over noodsituaties waarin we direct moeten handelen. In het weekend kunnen reports met een lagere prioriteit even blijven liggen. Dat maakt de situatie natuurlijk niet minder vervelend of belangrijk, maar het is voor jou wellicht fijn om te weten waarom er nog niemand gereageerd heeft.

Ik heb je report nogmaals bekeken en je een privébericht gestuurd over de afhandeling hiervan. Het is voor ons heel belangrijk dat berichten gerapporteerd worden als er iets vervelends aan de hand is. Blijf dit dus ook zeker doen als je ergens over twijfelt.

Reputatie 7
Badge +10

(Ps: De meeste mensen op de community zijn vrijwilligers die zich zo veel mogelijk inzetten, ondanks dat zijn ze niet altijd bereikbaar)