Skip to main content

Forum instabiel

• 30 juni 2024
  • 4 reacties
  • 110 × bekeken

Hoi!

Soms is het forum wat instabiel, op een ander forum van Insided/Gainsight is dat ook het geval. Ik krijg dan deze melding:

Omdat dit dus ook op bijna andere Insided/Gainsight forums zo is (ik heb uitgebreid getest😁) zal dit wrs niet aan iets bij Join Us liggen. Kan dit probleem doorgeven worden? 😊

2 juli 2024

Hi @Sven07, we zitten er bovenop. ✊ Vervelend dat je dit soort dingen soms tegenkomt en fijn dat je het doorgegeven hebt! 🙏

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

basdvw433
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 30 juni 2024

Hey Sven,

Ik ga het doorgeven aan degene over dit soort zaken gaat bij ons, dankjewel voor het melden! 😄

Groetjes,

Bas

• 30 juni 2024

Top, dankjewel!

• 2 juli 2024

Hoi @basdvw433 ,

Ik had je nog een privébericht hierover gestuurd, als je niet wilt antwoorden is het oké hoor! Maar zou je daarnaar kunnen kijken? 😊

Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager
  • 2 juli 2024

Hi @Sven07, we zitten er bovenop. ✊ Vervelend dat je dit soort dingen soms tegenkomt en fijn dat je het doorgegeven hebt! 🙏

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen