Skip to main content

Lies.v 18 omgeving Rotterdam

Hii! 

Ik ben Lisa, 18 jaartjes oud en ik kom uit omgeving Rotterdam,

momenteel heb ik een tussenjaar en ben momenteel aan het kijken voor een opleiding in de dierenverzorging of paardensport.

Hieraan sluitend mijn grootste passie: dieren en vooral met de paardjes bezig zijn 🙂 ik rij wekelijks.

Mijn verdere interesses zijn vooral True Crime kijken en gamen, maar ik hou ook van spontane uitjes. Hier en daar shoppen of een drankje doen vindt ik harstikke leuk! Ik heb alleen helaas geen vriendinnen meer over mede door de corona, en ik voel me best wel alleen.. ik heb nu niemand om op terug te vallen en om iets leuks mee te ondernemen, en zit eigenlijk altijd thuis.

Dus het lijkt me leuk om in contact te komen :) 

Lieve groetjes, Lies :two_hearts:

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

20 reacties

• 0 reacties
  • 29 januari 2022

Hey Lisa!

Welke games vind je het leukst?

• 0 reacties
  • 29 januari 2022

@Elize hii! leuk dat je reageerd x

Ik speel nu op mijn PC wel is op gezellige minecraft servers, csgo en dan meer ontspannende spelletjes zoals animal crossing op mijn switch. Ik wil mijn pc nog uitbereiden zodat ik meer games kan doen (: en jij?

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 29 januari 2022
lies.v schreef:

Hii! 

momenteel heb ik een tussenjaar en ben momenteel aan het kijken voor een opleiding in de dierenverzorging of paardensport.

Hieraan sluitend mijn grootste passie: dieren en vooral met de paardjes bezig zijn 🙂 ik rij wekelijks.

Mijn verdere interesses zijn vooral True Crime kijken en gamen, maar ik hou ook van spontane uitjes. Hier en daar shoppen of een drankje doen vindt ik harstikke leuk! Ik heb alleen helaas geen vriendinnen meer over mede door de corona, en ik voel me best wel alleen.. ik heb nu niemand om op terug te vallen en om iets leuks mee te ondernemen, en zit eigenlijk altijd thuis.

Heey Lies,

Ik heb zelf lang paardgereden, maar ben gestopt helaas. Heb je een eigen paard of rij je bij iemand? Ik ben voor de rest dol op schapen 🐑. 

• 0 reacties
  • 29 januari 2022
Lola schreef:
lies.v schreef:

Hii! 

Heey Lies,

Ik heb zelf lang paardgereden, maar ben gestopt helaas. Heb je een eigen paard of rij je bij iemand? Ik ben voor de rest dol op schapen 🐑

hee! 

Ik rij momenteel op een manege in de buurt, ben wel opzoek gegaan naar een lease paardje maar dat is helaas lastig hierzo in de randstad, waarom ben je gestopt met paardrijden? Ben je van plan nog is te gaan rijden? En Schapen zien er zo schattig uit haha, ik heb zelf 3 kippen :'’)

Forum|alt.badge.img+1
  • Enthusiast
  • 12 reacties
  • 30 januari 2022
lies.v schreef:
Lola schreef:
lies.v schreef:

Hii! 

Heey Lies,

Ik heb zelf lang paardgereden, maar ben gestopt helaas. Heb je een eigen paard of rij je bij iemand? Ik ben voor de rest dol op schapen 🐑

hee! 

Ik rij momenteel op een manege in de buurt, ben wel opzoek gegaan naar een lease paardje maar dat is helaas lastig hierzo in de randstad, waarom ben je gestopt met paardrijden? Ben je van plan nog is te gaan rijden? En Schapen zien er zo schattig uit haha, ik heb zelf 3 kippen :'’)

Ik reed altijd bij een boer (verzorg pony) maar er waren geen leeftijdsgenoten en het werd te druk met school. Weet niet of ik ooit weer zal gaan rijden. Ik ben nog steeds een beetje bang voor kippen hahahaha. Hopelijk vind je snel iets, want ik leerde pas echt rijden op mijn verzorg pony:)

• 0 reacties
  • 30 januari 2022
lies.v schreef:

Ik speel nu op mijn PC wel is op gezellige minecraft servers, csgo en dan meer ontspannende spelletjes zoals animal crossing op mijn switch. Ik wil mijn pc nog uitbereiden zodat ik meer games kan doen (: en jij?

Klinkt leuk! Ik heb zelf ook animal crossing gespeeld en minecraft doe ik af en toe. Ik vind overwatch leuk en ik wil graag meer games proberen :D

• 0 reacties
  • 31 januari 2022

Hoi @lies.v !

Ik heb vorige jaar een tussenjaar genomen aan het begint van Corona, en het was ook voor mij heel moeilijk. Vrienden kunnen dat echte helpen!

Als je nu overal zou kunnen reizen, waar zou gaan je?

• 0 reacties
  • 31 januari 2022
Finley schreef:

Hoi @lies.v !

Ik heb vorige jaar een tussenjaar genomen aan het begint van Corona, en het was ook voor mij heel moeilijk. Vrienden kunnen dat echte helpen!

Als je nu overal zou kunnen reizen, waar zou gaan je?

hm lastig, ik ben niet zo een reispersoon maaarrr ik zou heel graag een keertje naar curaçao of Griekenland willen! :)

• 0 reacties
  • 31 januari 2022
Elize schreef:
lies.v schreef:

Klinkt leuk! Ik heb zelf ook animal crossing gespeeld en minecraft doe ik af en toe. Ik vind overwatch leuk en ik wil graag meer games proberen :D

leuke games! Ik wil nog heel graag red dead redemption 2 doen!

• 0 reacties
  • 31 januari 2022
Lola schreef:
lies.v schreef:
Lola schreef:
lies.v schreef:

Hii! 

Heey Lies,

hee! 

Ik reed altijd bij een boer (verzorg pony) maar er waren geen leeftijdsgenoten en het werd te druk met school. Weet niet of ik ooit weer zal gaan rijden. Ik ben nog steeds een beetje bang voor kippen hahahaha. Hopelijk vind je snel iets, want ik leerde pas echt rijden op mijn verzorg pony:)

Bedankt Lola! Klinkt heel leuk zo bij de boer, helaas hier weinig boeren nog over haha

• 0 reacties
  • 31 januari 2022

@lies.v Ik heb gehoord Curaçao en Griekenland zijn allebei mooi plekken!

Maar als reizen boeit je niet veel, waar ga je graag winkelen met je vrije tijd?

• 0 reacties
  • 1 februari 2022
Finley schreef:

@lies.v Ik heb gehoord Curaçao en Griekenland zijn allebei mooi plekken!

Maar als reizen boeit je niet veel, waar ga je graag winkelen met je vrije tijd?

Westfield Mall in Leidschendam is heel leuk! Dat is wel mijn favoriete winkelcentrum in Nederland :yum:

DrixDoggie
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 24 reacties
  • 1 februari 2022
lies.v schreef:

Hii! 

Hi Lisa, ik ben Jan. Vervelend dat je geen vriendinnen meer hebt, heb je geen contact meer met mensen van de middelbare school? Woon je op jezelf of nog bij je ouders? Ik studeer maar heb ook geen vrienden. Het is wel super goed dat je hier bent, hopelijk vind je hier wat contacten! 

Jan

• 0 reacties
  • 2 februari 2022
DrixDoggie schreef:
lies.v schreef:

Hii! 

Hi Lisa, ik ben Jan. Vervelend dat je geen vriendinnen meer hebt, heb je geen contact meer met mensen van de middelbare school? Woon je op jezelf of nog bij je ouders? Ik studeer maar heb ook geen vrienden. Het is wel super goed dat je hier bent, hopelijk vind je hier wat contacten! 

Jan

Hey Jan,

die vriendinnen van de middelbare zijn dus allemaal verwaterd, allemaal druk met hun zelf, jammer maarja. Ik woon nog bij m’n ouders, ik heb 2 jaar mbo 4 gevolgd maar ben gestopt en nu op zoek naar een andere opleiding. Welke opleiding doe jij? Vervelend om te horen dat je ook niet veel contacten hebt, je bent in ieder geval niet alleen 

DrixDoggie
Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 24 reacties
  • 2 februari 2022

Hey, herkenbaar. Ik ben ondertussen wat ouder, maar toen ik van de middelbare school kwam verwaterde direct het contact. Was best wel pijnlijk omdat het ineens duidelijk werd dat er niet echt persoonlijke interresse was en ik me heel eenzaam voelde. Wat houd je nu bezig in je tussenjaar? 

Ik studeer kunstmatige intelligentie, maar heb ook gewoon geen vrienden op mijn studie. 

Rochella
  • 504 reacties
  • 2 februari 2022

Hey Lisa! 

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt :blush: .

Moeilijk is dat he om een leuke/passende studie te vinden! Ik hoop dat je iets gaat vinden wat goed bij je past! 

Leuk dat je zo into paardrijden bent! Heb zelf vroeger ook veel gereden maar helaas nu weinig tijd ervoor. Zo nu en dan boek ik een buitenritje door de bossen/duinen. 

Er zijn hier heel veel gamers op de community (zelf ben ik ook een gamer) dus dat is altijd makkelijk om contacten mee te maken! :blush:

Veel plezier hier op de community!

• 0 reacties
  • 2 februari 2022
DrixDoggie schreef:

Hey, herkenbaar. Ik ben ondertussen wat ouder, maar toen ik van de middelbare school kwam verwaterde direct het contact. Was best wel pijnlijk omdat het ineens duidelijk werd dat er niet echt persoonlijke interresse was en ik me heel eenzaam voelde. Wat houd je nu bezig in je tussenjaar? 

Ik studeer kunstmatige intelligentie, maar heb ook gewoon geen vrienden op mijn studie. 

kunstmatige intelligentie.. klinkt freaky, maar wel interessant haha!

Ik heb een klein bijbaantje genomen als krantenbezorger, om wat geld bijelkaar te krijgen om eindelijk mijn rijbewijs proberen te halen! En natuurlijk veel zoeken naar een nieuwe opleiding

• 0 reacties
  • 2 februari 2022
Rochella schreef:

Hey Lisa! 

Welkom op de community en leuk dat je je voorstelt :blush: .

Moeilijk is dat he om een leuke/passende studie te vinden! Ik hoop dat je iets gaat vinden wat goed bij je past! 

Leuk dat je zo into paardrijden bent! Heb zelf vroeger ook veel gereden maar helaas nu weinig tijd ervoor. Zo nu en dan boek ik een buitenritje door de bossen/duinen. 

Er zijn hier heel veel gamers op de community (zelf ben ik ook een gamer) dus dat is altijd makkelijk om contacten mee te maken! :blush:

Veel plezier hier op de community!

Hey Rochella, Bedankt!

Heb je nog suggesties voor leuke bos/duin ritten? :wink:

Rochella
  • 504 reacties
  • 3 februari 2022

@lies.v ik ga zelf altijd bij manege van loon in de Drunense duinen. Nu zag ik dat ze daar in de regio ook buitenritten op van die Shires houden dat lijkt me ook echt eens gaaf om te doen! 

En ik wil ook nog een keertje naar het strand bij Daans horses in Heemskerk. 

Heb jij nog leuke suggesties? 😊😊

• 0 reacties
  • 4 februari 2022
Rochella schreef:

@lies.v ik ga zelf altijd bij manege van loon in de Drunense duinen. Nu zag ik dat ze daar in de regio ook buitenritten op van die Shires houden dat lijkt me ook echt eens gaaf om te doen! 

En ik wil ook nog een keertje naar het strand bij Daans horses in Heemskerk. 

Heb jij nog leuke suggesties? 😊😊

Oh wat leuk! ik ben bij loon gaan rijden in oktober! Wel heel gaaf was dat :)

Daans horses.. zal is even kijken.. ik vriendin van mij weet ook een stal waar je met Quarters in western een buitenrit kan doen, weet alleen de naam weet ik niet meer

Ik heb zelf iets gezien in Breda, bij het Mastbos

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen