Skip to main content

Hoi! Nieuw hier

Manon211
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img

Hoihoi,

Zojuist hier een account aangemaakt aangezien ik nauwelijks sociale contacten heb.

Mijn naam is Manon en ben 28 jaar. In het dagelijks leven vrachtwagen chauffeuse. Ik woon in Zoetermeer samen met mijn chihuahua, 3 katten en 2 konijnen. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

• 0 reacties
  • 5 juni 2022

Hey hallo!

Wat leuk dat je jezelf hier voorstelt. 

Wat maakt het werk van vrachtwagenchauffeuse voor jou zo leuk? Ben wel benieuwd wat jouw ervaringen met dat beroep zijn. 

En een drukke beestenboel heb je thuis. Die geven gelukkig ook genoeg warmte en gezelligheid. Hopelijk vind je op deze site ook leuke contacten. 

Groetjes,

Michael. 

Manon211
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Niet meer actief
  • 2 reacties
  • 6 juni 2022

@Michael1994 

Het op vele plekken komen en heerlijk alleen je eigen tempo en dingen bepalen. Niet continu iemand die op je let maar lekker je eigen ding doen. Voor mij is het echt m’n droom baan!

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 6 juni 2022

Van harte welkom:) 

lijkt mij ook een mooi beroep:) ging als kind vaak mee met mijn opa die reed ook op de vrachtwagen, 

wat doe je ik je vrije tijd? 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen