Skip to main content

Kyra, 19 jaar, omgeving Peel en Maas

• 11 januari 2023
  • 3 reacties
  • 185 × bekeken

Kyra5
Forum|alt.badge.img+5

Heyy, mijn naam is Kyra en ik ben 19 (bijna 20) jaar oud! 

Ik zou heel graag nieuwe vrienden willen maken die dezelfde interesses delen of samen iets willen ondernemen. Ik voel me namelijk best eenzaam doordeweeks en soms ook in de weekenden. Wat ik heel leuk vind om te doen is uitgaan, winkelen, bioscoop, wandelen, nieuwe plekken ontdekken, tekenen, creatief bezig zijn, naar een platenwinkel of tweedehands/vintage winkel en muziek luisteren (oude muziek van de 70s en 80s). Mijn grootste passie is tekenen en ik ben groot fan van de band Queen. 

Ik woon in een klein dorpje in Peel en Maas en denk dat de meeste van jullie niet heel dichtbij wonen, maar als je mij toch een kans wil geven om mij beter te leren kennen of iets te doen samen: ik zou dat heel leuk vinden! (ik heb vaker leuke mensen ontmoet, neem de moeite om met hun iets te willen ondernemen, maar geen reactie terug van hun)

Ook ben ik veel te vinden in Brabant. Ik zit daar namelijk op school.

Ik hoop tot snel!

Groetjes, Kyra. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+10
  • Master
  • 113 reacties
  • 12 januari 2023

Stuur mij maar een berichtje :)

Jens
Forum|alt.badge.img+11
  • Hero
  • 74 reacties
  • 28 januari 2023

Klinkt gezellig, keer afspreken?

Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 8 maart 2023

Hey, ik woon best dicht in de buurt van peel en maas. je kan me een berichtje sture 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen