Skip to main content

Lisa (23, Gemert, Noord-Brabant)

• 22 november 2023
  • 3 reacties
  • 205 × bekeken

Hi! Ik ben Lisa (23, Gemert, Noord-Brabant) en ben op zoek naar een leuk gezellig contact. Als ik mezelf zou moeten omschrijven, zou ik zeggen dat ik open, eerlijk en wat direct ben. Verder houd ik van muziek maken en luisteren, wandelen, terrasjes pakken, gezellige, maar ook diepgaande gesprekken, koken en nog een hele hoop meer. Ik sta voor veel open en ben benieuwd naar wie ik hier ga ontmoeten. Hopelijk leer ik hier een leuke vriendin kennen! 

Lisa 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 856 reacties
  • 23 november 2023

Welkom Lisa, heb je ook in Gemert op school gezeten? Ik zat zelf op de Koeien school (Commanderij College).

Janne
Forum|alt.badge.img+1
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 23 november 2023

Hey Lisa,

ik kom uit Deurne en ik ben ook opzoek naar sociale contacten. Ik ben 21 jaar en ik hou van buiten zijn creatief bezig zijn en vind koken ook heel leuk! 
Zou je het leuk vinden om een keer af te spreken? 
liefs Janne 

Forum|alt.badge.img
  • Rookie
  • 1 reactie
  • 28 november 2023

Hey Lisa, 

Mijn naam is Danique en ik kom zelf ook uit Gemert. Ik ben 22 jaar oud en het lijkt me leuk om vriendinnen te ontmoeten in de regio. In mijn vrije tijd ga ik graag wandelen, naar het terras, koken of sporten. Zou je het leuk lijken om een keer iets af te spreken?

Danique :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen