Skip to main content

Hey! Ryan 23 omgeving Julianadorp (Noord-Holland)

• 10 augustus 2023
  • 6 reacties
  • 145 × bekeken

Hey! Ik ben Ryan en ik ben 23 jaar en ik kom uit Julianadorp (Noord-Holland). Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen en nieuwe vrienden te maken waarmee ik kan afspreken.

Ik sta ook open voor online vrienden dus als je niet uit Noord-Holland komt voel je vrij om mij een bericht te sturen. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 10 augustus 2023

Hoi Ryan,

Wat zijn je hobby’s en interesses?

Groetjes,

Joshua

• 0 reacties
  • 10 augustus 2023

Hoi Joshua,

Ik spreek graag af met vrienden, ergens wat drinken of wat eten. Ik ben fan van Formule 1 en van basketbal dus dat kijk ik graag op tv of ik ga er een keer heen. Ik doe een beetje aan hardlopen, ik game ook regelmatig dus dat vindt ik ook erg leuk om te doen. Ik vind reizen ook erg leuk, lekker op vakantie, dingen zien van de wereld. 

Daarnaast werk ik fulltime in de metaaltechniek. 

Groetjes Ryan 

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 10 augustus 2023
Ryan1804 schreef:

Hoi Joshua,

Ik spreek graag af met vrienden, ergens wat drinken of wat eten. Ik ben fan van Formule 1 en van basketbal dus dat kijk ik graag op tv of ik ga er een keer heen. Ik doe een beetje aan hardlopen, ik game ook regelmatig dus dat vindt ik ook erg leuk om te doen. Ik vind reizen ook erg leuk, lekker op vakantie, dingen zien van de wereld. 

Daarnaast werk ik fulltime in de metaaltechniek. 

Groetjes Ryan 

Hoi Ryan,

Leuk dat je jezelf zo voorstelt. We hebben niet veel met elkaar gemeen zo te zien, maar er zijn vast andere jongeren hier die jouw interesses wel delen.

Groetjes,

Joshua 

• 0 reacties
  • 10 augustus 2023

Hoi Joshua,

Wat zijn jouw hobby's en interesses als ik vragen mag? 

Groetjes Ryan 

Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 67 reacties
  • 11 augustus 2023
Ryan1804 schreef:

Hoi Joshua,

Wat zijn jouw hobby's en interesses als ik vragen mag? 

Groetjes Ryan 

Hoi Ryan,

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om boeken te lezen (zowel fictie als non-fictie), muziek te luisteren (vooral rock, maar dan wel ‘leuk’ en niet zo boos en duister) en te koken. Als het mooi weer is ga ik ook weleens een eindje fietsen in de buurt van Dordrecht, waar ik woon. Verder heb ik eigenlijk geen ‘echte’ hobby’s, ik heb nog wel een tijdje akoestische gitaar gespeeld maar daar bleek ik uiteindelijk toch niet echt plezier uit te halen. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren en mijn kennis te vergroten, met name over geschiedenis, politiek, cultuur enzovoort. Op dit moment ben ik mijn kennis van de Spaanse taal aan het opfrissen.

Groetjes,

Joshua

• 0 reacties
  • 12 augustus 2023

Hey Joshua 

We hebben inderdaad niet zoveel gemeen. Maar je hebt wel leuke hobby's/interesses. De Spaanse taal is wel een mooie taal. 

Groetjes Ryan 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen