Skip to main content

Nieuwe contacten omgeving Heerhugowaard

• 27 februari 2023
  • 10 reacties
  • 144 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi! 

Mijn naam is Nikita, 28 jaar en sinds een jaartje woonachtig in Heerhugowaard met mijn man. 

Mede vanwege mijn angststoornis afgekeurd dus ben niet werkzaam. Wel weer toe aan leuke dingen!

Het is lastig om nieuwe contacten te maken en ben daarom benieuwd of er meer mensen zoals ik opzoek zijn naar contacten in de regio Heerhugowaard.

Groetjes

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 27 reacties
  • 27 februari 2023

Hoi Nikita, Alex hier.

Ik woon zelf in Waarland, dus vrijwel vlak naast Heerhugowaard, en ben zelf 27.

Wat voor hobby's of onderwerpen word je enthousiast van? Ik vraag maar wat om te weten te komen naar wat voor soort contact of mensen je zoekt hah. Het is altijd leuk om iemand te horen praten over iets wat hun aangaat. Ik ben zelf veel bezig met geschiedenis en lezen, maar wil ook meer dingen gaan doen met anderen

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 27 februari 2023

Hoi Alex,

Wat leuk dat je reageert! 

Dat vind ik altijd een lastige vraag haha. Mij maak je enthousiast met dieren, lezen, wandelen, natuur, bijna alles wat creatief is, gamen, bordspellen, gezelligheid. 

Ik ben langzaam dingen buiten de deur aan het oppakken (veel gaat al goed!). Maar zou graag contact willen met nieuwe gezellige mensen. Mijn wereld bestaat nu voornamelijk uit mijn man en familie. Goede gesprekken, live of via internet, leuke connecties aangaan zoek ik!

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 27 reacties
  • 27 februari 2023

Ik vind het ook wel een lastige vraag hoor, dus dat is helemaal begrijpelijk. Weet het zelf ook niet zo goed als iemand mij dezelfde vraag zou stellen hah. Welke games speel je onder andere? Ik deed het vroeger nog wel veel; nu ben ik een beetje out of the loop.

Ik ben ongeveer op zoek naar hetzelfde, zeker contacten voor buiten de deur. Voordat ik hier ging wonen, woonde ik in Beverwijk - en tot de dag van vandaag (vier jaar geleden of zo?) ben ik nog niet zo bekend met wat er te doen valt in de omgeving. Het dorp - of ook wel gat genaamd Waarland bevat in ieder geval alleen een windmolen en een vlindertuin haha

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 27 februari 2023

Wat doe jij zoal buiten lezen om in je vrije tijd?

Ik speel pokemon go op mijn mobiel, genshin impact op mijn laptop. Heb ook een switch, hou van veel spelletjes op zijn tijd haha. (Animal crossing, legends of zelda, pokemon snap, mario kart) Wat speelde je vroeger?

Ja snap ik! Ik ook lastig op onze leeftijd als je dus niet hier op school hebt gezeten of bent opgegroeid. Mensen ontmoet je dan gewoon niet zo snel.

Ik heb altijd in Haarlem/Hoofddorp omgeving gewoond en nu dus sinds een jaartje in Heerhugowaard. Waarland nog niet geweest, wel van gehoord haha.

Is er echt zo weinig daar? Ik heb natuurlijk wat meer een stadse omgeving dus veel is hier dichtbij. (Middenwaard winkelcentrum, centrumwaard winkelcentrum, sport plekken, park van Luna, theather, bios, restaurants, etc). Daarnaast wonen mijn ouders in Broek op Langedijk en daar is ook best wel wat leuks te doen. (Museum broekerveiling, veel natuur, cursussen, winkeltjes etc.)

Zit nu toevallig sinds eind vorig jaar op keramiek les daar haha! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 27 reacties
  • 27 februari 2023

Dit jaar wil ik echt mijn studie afronden, daarnaast kijk ik de laatste tijd it's always sunny in philadelphia in mijn vrije tijd. Maar ik blijf het best moeilijk vinden om wat meer ontspanning in te plannen of te doen in mijne vrije tijd. Voor nu ben ik best vaak bezig met het leren van Italiaans.

Ahh Genshin, ik ken best veel van de personages, omdat ik veel mensen online ken die het spelen. Die spelen ook andere gachas (of hoe we ze ook willen noemen). Zelf echter nooit gespeeld. Vroeger heb ik ook animal crossing gespeeld, volgens mij was dat op de DS? Ik speelde veel RPGs en RTSs. Echt super lang geleden was dat warcraft 3. Soms download ik de laatste tijd nog wel is een of ander bouwspel, zoals Stardew of iets als Factorio, maar jeetje daar kan wat tijd in zitten.

Op zich valt Waarland wel mee, voor zover het dicht bij Heerhugowaard ligt. Het ligt ook dicht bij noord-scharwoude, waar bijvoorbeeld een OK kringloop is. Middenwaard ken ik zeker, maar het theater wist ik niet van. Ben jij daar is eerder geweest? Die cursussen klinken best grappig. Bezit je nu al een keramisch meesterwerk? Heb je misschien een foto van iets wat je hebt kunnen maken?

Meestal kom ik enkel naar Heerhugowaard om daar de trein te pakken hah: naar amsterdam (voor de universiteit) of utrecht (voor het utrechts archief)

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 27 februari 2023

Daar zit vast veel uur in, je master afronden? Weet je al wat voor werk je wil gaan doen? 

Haha ja er zit inderdaad in veel spelletjes veeeeel tijd. Schrikt mij soms ook af.

Oh Scharwoude is heel dichtbij! Nee wegene mijn angsten zijn dingen als naar het theater gaan of bioscoop best nog even spannend. Wil het echt wel oppakken om weer dingen te gaan proberen in de buurt!

Haha ik bezit geen meesterwerk maar vind het zo leuk om te doen. Geen recentere foto helaas maar dit beeld heb ik net afgerond. 

Haha snap ik, mijn broer woont in Amsterdam dus die komt ook vaak aan op dit station. 

Doe jij al mee met een cursus van Join us? Ik sta op de lijst voor maart/april online. Intake zal wel binnen 4 weken plaatsvinden.

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 27 reacties
  • 27 februari 2023

Op dit moment, met de scriptie, zit er zeker veel tijd in. Het is alleen maar zelfstudie, dan gaan de uren veel harder dan bij het moeten afronden van een tentamen dat enkel wordt verbonden aan een boek of twee. Ik ben wel blij dat héél veel documenten online staan. Tegenwoordig is echt super veel van het archief ingescanned met goede foto's.

Qua werk, dat weet ik eigenlijk niet zo goed. Hoe ik de mensen zie werken in het archief, bijvoorbeeld van Utrecht, ziet dat werk er wel chill uit. Het is voor mij nog zaak om te kijken wat ik eigenlijk zou willen doen of leuk vind. Vind het allemaal maar wel eng in een bepaald opzicht; ik raak best snel gestresst.

Dankjewel voor de foto! Geen idee wat voor cursussen er zijn (of dat die er waren, eigenlijk hah). Heb je met jouw cursus dat je opdrachten hebt, of hoe werkt dat allemaal?

Misschien kan ik eens naar het aanbod kijken. Ik ben nog op zoek naar activiteiten waar ik naar toe kan. Ik weet dat ik in het echt vlotter kan zijn dan via online contact. En iets te doen hebben is ook leuk

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 27 februari 2023

Dat klinkt logisch. Maar wat fijn dat alles tegenwoordig beter en meer online te vinden is. Snap wel dat je daarom ook in jouw topic aangaf dat wat zonlicht en andere dingen buitenhuis geen kwaad kunnen haha! 

Vaak helpt dat juist ook om weer fris aan het werk te gaan in mijn eigen ervaring. 

Lijkt mij ook een hele spannende keuze! Misschien kan je wel eens een dagje meelopen daar om eens echt een inkijkje te krijgen van het werk. Dan kan je ook goed bepalen of het bij je past en zal je kunnen aanvoelen of het stress opleverd. 

Ik wist dat ook niet hoor. De buurvrouw van mijn moeder nam ons (mijn moeder en ik) mee naar een korte workshop bij De Kleiboet in Broek op Langedijk. Dat beviel ons zo goed dat we nu in de vaste lessen meedoen. Je mag al je eigen ideeen uitwerken/maken en krijgt daarbij tips en tricks over hoe je dat het beste kunt doen. 

Mensen daar gaven me ook tips als Atelier6 en vooral online / mond op mond zoeken naar activiteiten. Vooralsnog heb ik zelf nog niets anders kunnen vinden voor ernaast. Mede ook omdat ik ergens heen gaan alleen heel spannend vind. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Supercharger
  • 27 reacties
  • 27 februari 2023

Ja, sowieso kan zonlicht altijd wel helpen! Ten minste - men zegt altijd dat het goed is voor je, dus laten we die wijsheid maar geloven hah. De laatste zomer 

De Kleiboet is echt een grappige naam, lekker creabea-en. Ik herken het heel erg om dit soort dingen (of wellicht de meeste nieuwe activiteiten?) spannend te vinden. Zelf ga ik dan erg in mijn hoofd zitten.

Heb je bepaalde thema's of objecten waar je vaak aan heb gewerkt? Misschien zit ik dit een beetje te kunstzinnig te verwoorden, maar ik ben nieuwsgierig

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 27 februari 2023

Precies haha, het helpt iniedergeval voor de stemming en wat vitamine d! 

Ja dat herken enorm. Toch een grote stap/drempel altijd bij nieuwe dingen. Ik ben zelf nu vooral gezichten en vrouwlijke lichamen aan het proberen te maken. Op dit moment een sierlijk beeld van een vrouw die een boek vast heeft. Omdat ik zelf ook zo van lezen hou haha. 

We kunnen ook verder kletsen in een prive bericht als je wilt. Ontdek net dat dat ook een optie is!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen