Hoi allemaal! Ik ben Demi, ben 18 jaar en zit momenteel in mijn eerste jaar bedrijfskunde aan de Hogeschool Windesheim in Zwolle. Ik voetbal graag, kijk graag Formule 1 en series op Netflix enz., ook hou ik erg van gamen op mijn Playstation en wandelen met mijn hond, Milou.
Ik voetbal sinds mijn 11e en ben sinds mijn 12e eigenlijk al keeper. Helaas is middenin dit seizoen ons team opgeheven, waardoor er veel mensen uit mijn team van voetbal zijn gegaan, wat ik erg jammer vind, want met sommigen zat ik al sinds het begin op voetbal, gelukkig heb ik en een paar anderen de mogelijkheid gekregen om bij Dames 1 aan te sluiten, waar ik volgend jaar ook vast bij zal voetballen.
Sinds 2017 kijk ik eigenlijk elke Formule 1 race (vrije trainingen, kwalificatie, gewoon alles haha), ik ben echt fan van de sport en alles daarachter, niet alleen Max fan ;).
Op Netflix kijk ik graag series als Sex Education, Stranger Things, maar ook series als Avatar: The Last Airbender en Avatar: The Legend Of Korra.
Qua games hou ik erg van games als Battlefield 1, Red Dead Redemption 2, Assassin's Creed, maar ook racegames als Formula 1, ik heb hiervoor ook een racestuur (Logitech G29 met shifter, voor de geïnteresseerden).
De rede dat ik mij bij deze community heb aangesloten is omdat ik het erg lastig vind, door mijn social anxiety, om vrienden te maken, hierdoor voel ik mij soms best eenzaam. Ik heb wel vrienden, maar zij wonen best wel ver weg, net iets te ver voor op de fiets, dus daar ga ik ook niet heel vaak heen. Daarnaast gaat het ook niet helemaal lekker op school, mijn resultaten vallen tegen, ik heb het idee dat de opleiding eigenlijk niet zo goed bij mij past en ik krijg steeds minder motivatie. Mentaal is het de afgelopen paar maanden ook best wel achteruitgegaan, tot het punt dat ik eigenlijk niks meer leuk vond en nergens meer het nut van in zag, maar gelukkig krijg ik daar nu hulp voor :D.
Doordat ik het zo lastig vind om te connecten met mensen hoop ik via deze community andere jongeren die een beetje in dezelfde situatie zitten te kunnen leren kennen. Ik sta altijd open voor vragen en ik hoop dat jullie wat meer over mij zijn te weten gekomen! :)