Skip to main content

Demi, 18 jaar, omgeving Zwolle

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal! Ik ben Demi, ben 18 jaar en zit momenteel in mijn eerste jaar bedrijfskunde aan de Hogeschool Windesheim in Zwolle. Ik voetbal graag, kijk graag Formule 1 en series op Netflix enz., ook hou ik erg van gamen op mijn Playstation en wandelen met mijn hond, Milou.

Ik voetbal sinds mijn 11e en ben sinds mijn 12e eigenlijk al keeper. Helaas is middenin dit seizoen ons team opgeheven, waardoor er veel mensen uit mijn team van voetbal zijn gegaan, wat ik erg jammer vind, want met sommigen zat ik al sinds het begin op voetbal, gelukkig heb ik en een paar anderen de mogelijkheid gekregen om bij Dames 1 aan te sluiten, waar ik volgend jaar ook vast bij zal voetballen.

Sinds 2017 kijk ik eigenlijk elke Formule 1 race (vrije trainingen, kwalificatie, gewoon alles haha), ik ben echt fan van de sport en alles daarachter, niet alleen Max fan ;).

Op Netflix kijk ik graag series als Sex Education, Stranger Things, maar ook series als Avatar: The Last Airbender en Avatar: The Legend Of Korra. 

Qua games hou ik erg van games als Battlefield 1, Red Dead Redemption 2, Assassin's Creed, maar ook racegames als Formula 1, ik heb hiervoor ook een racestuur (Logitech G29 met shifter, voor de geïnteresseerden). 

De rede dat ik mij bij deze community heb aangesloten is omdat ik het erg lastig vind, door mijn social anxiety, om vrienden te maken, hierdoor voel ik mij soms best eenzaam. Ik heb wel vrienden, maar zij wonen best wel ver weg, net iets te ver voor op de fiets, dus daar ga ik ook niet heel vaak heen. Daarnaast gaat het ook niet helemaal lekker op school, mijn resultaten vallen tegen, ik heb het idee dat de opleiding eigenlijk niet zo goed bij mij past en ik krijg steeds minder motivatie. Mentaal is het de afgelopen paar maanden ook best wel achteruitgegaan, tot het punt dat ik eigenlijk niks meer leuk vond en nergens meer het nut van in zag, maar gelukkig krijg ik daar nu hulp voor :D.

Doordat ik het zo lastig vind om te connecten met mensen hoop ik via deze community andere jongeren die een beetje in dezelfde situatie zitten te kunnen leren kennen. Ik sta altijd open voor vragen en ik hoop dat jullie wat meer over mij zijn te weten gekomen! :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 9 juni 2022

Hey van harte welkom :) 

Ik heb zelf op Windesheim gewerkt mooie school :) 

ik ben zelf ook een gamer speel zelf ook graag battlefield als ik tijd heb.  Of eventueel een race of simulator game met mijn Logitech g29,

je mag mij altijd een berichtje sturen sta altijd open voor een gezellige chat:) en denk dat wij uit de zelfde regio komen,

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 10 juni 2022

@Nick Bedankt!

Windesheim is inderdaad een mooie school, met fijne mensen, ik ben erg blij over hoe ik en wat er momenteel aan de hand is word behandeld. Fijn dat je altijd open staat en grappig dat we waarschijnlijk uit dezelfde regio komen, blijft altijd toch toevallig :).

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 13 juni 2022

Hee Demi, welkom!

Wat een hoop leuke hobbies! Jammer dat jouw team is opgeheven, maar wel nice dat je verder mag gaan bij de Dames 1! Ik heb zelf ook een tijdje als keeper gestaan (we hadden op dat moment geen vaste keeper meer), maar dat was helaas niet zo’n succes hahha 😂

Sta je dan ook eerder op als de race zo vroeg in de ochtend is? Ik kijk zelf ook graag de formule 1, maar dan voornamelijk alleen de races (heel soms ook de qualificatie of vrije trainingen), maar ik blijf niet speciaal thuis voor de race, en sta er ook niet eerder voor op😅🙈

Wat jammer dat de vrienden die je nu hebt, eigenlijk net te ver wonen. Wel goed van je dat je zowel hulp hebt gezocht voor de mentale dingen, en dat je je hier hebt aangemeld tegen de eenzaamheid!
Jammer dat het met de studie niet zo goed loopt, heb je ook overwogen om te stoppen en een andere studie te gaan doen? Het gebeurt volgensmij namelijk wel echt vaak dat de eerste studie het toch niet helemaal is. Er zijn zo veel leuke studies, en sommige lijken ook echt super veel op elkaar 😅

Veel plezier op de community!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 14 juni 2022

@Melissa 

Hi Melissa,

Dankjewel!

Haha ja ik ben vroeger een keer "opgeofferd" tot keeper en sindsdien heb ik eigenlijk nergens anders meer gespeelt hahaha. 

Vaak sta ik wel vroeg op voor de races, tenzij het echt heel extreem is zoals 4 uur 's ochtends, dan blijf ik ook liever in bed liggen hoor ;). Leuk dat je ook F1 kijkt, ik snap het ook wel alleen die races kijken, mij lukt het ook niet altijd om alles te kijken, vanwege school en soms is het ook gewoon saai haha.

Ik vind het wel jammer dat doordat wij niet meer samen op school zitten als vrienden, we elkaar veel minder zien, maar ik ga binnenkort wel op vakantie met hun, dus dan kunnen we dat allemaal weer inhalen ;D.

Ik ben nu bezig met mijn studiebegeleider om te kijken wat ik eventueel als opties heb (ik ga mijn propedeuse in ieder geval niet meer halen). Ik heb al een aantal studiekeuzetests gedaan en daar kwam vaak de opleiding Bedrijfseconomie (Finance & Control heet het op sommige scholen ook wel) uit. Dit vond ik altijd wel een interessant vak op de middelbare, maar ik vind dat als ik stop met mijn huidige opleiding en dan met een andere begin dat ik ook zeker moet zijn dat ik deze opleiding kan en wil afmaken, dus misschien neem ik ook wel een tussenjaar zodat ik alle tijd heb om een weloverwogen keuze te maken.

Bedankt! :)

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 227 reacties
  • 16 juni 2022

Hahaha voor mijn idee is er niemand die van te voren echt graag als keeper wilde staan, maar het uiteindelijk stiekem toch best leuk vinden 😅 Ik vond het ook altijd wel leuk, was er alleen niet zo goed in oops. Maar wel fijn dat je  het leuk vind om als keeper te staant tho :)

Hahaha jaa snap ik, 4 uur is wel erg vroeg. Jaa klopt, soms is het wel echt interessant en spannend (vooral dan de qualificatie), maar soms is er ook gewoon echt niks aan helaas.

Jaa dat is ook gewoon jammer. Fijn dat jullie binnenkort op vakantie gaan! Waar gaat de reis naartoe?

Oh slim ja! Je kunt inderdaad beter rustig aan doen, en gewoon kijken wat alle opties zijn, ipv nu heel snel iets kiezen en dan volgend jaar hetzelfde hebben, en dat je weer van studie wilt veranderen. Dan is een tussenjaar waarschijnlijk ook wel wat relaxter, dan zit je minder met de tijdsdruk en alles. Is het uberhaupt nog mogelijk om nu voor een andere opleiding in te schrijven eigenlijk? Want voor universitaire opleidingen is die deadline om in te schrijven altijd iets van 1 mei voor studies zonder selectie procedure, maar geen idee hoe dat op het HBO zit eigenlijk 🙈 Maar alvast veel succes met het zoeken en vinden van de juiste opleiding! :)

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen