Skip to main content

Voorstellen Latifa 26 omgeving Goes

• 28 februari 2022
  • 2 reacties
  • 74 × bekeken

Hi,

Ik ben Latifa (26), woon sinds kort in omgeving Goes en merk dat het toch wel lastig is vooral in deze periode om sociale contacten te leggen.  

Het lijkt me leuk om een vriendschap op te bouwen en gezellige dingen te kunnen doen met een vriendin. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 122 reacties
  • 28 februari 2022

Hej hoi! 

Welkom op de community! Wat vervelend om te horen dat je je zo voelt, goed dat je een oproepje plaatst! Waarom vertel je niet wat meer over jezelf? (hobbies, werk, lievelings eten etc.) mensen met gedeelde interesses zullen dan zeker weten reageren en in gesprek raken met je! :) 

Kijk anders ook lekker rond op de community, er is veel te doen in de groepen en leuke gesprekken in de andere voorstel berichtjes! 

Ik weet zeker dat je veel leuke mensen gaat tegen komen hier! Veel plezier :)

Rochella
  • 504 reacties
  • 11 maart 2022

Welkom Latifa!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je de community gevonden hebt! :blush:

Ben je inmiddels al een beetje wegwijs geworden op de community?  Als je vragen hebt dan horen we het graag!

En misschien kun je net zoals Sharon aangeeft wat meer over jezelf vertellen. Wat voor hobbies/interesses heb je?

Heb je trouwens al gekeken naar de groepen op de community? Deze gaan op regio maar ook op interesses en het is een makkelijke manier om zo nog sneller contacten te leggen. Je vindt de groepen hier.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen