Skip to main content

Vrienden gezocht: Saartje, 23 jaar, Emmen

• 15 februari 2024
  • 5 reacties
  • 185 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2
  • Contributer
  • 2 reacties

Ik ben nieuw hier, én nieuw in Emmen . Leuke mensen om leuke dingen mee te doen Emmen Zwolle Groningen omgeving maakt niet zoveel uit ! 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

5 reacties

RooOObert Trompettist
Forum|alt.badge.img+6

Hey hey,

Ik kom ook uit Emmen, Hoe oud ben jij en wat is je naam?
Jij ook zin in Koningsdag? 

Stuur mij gerust een privé berichtje :)

Groetjes,

Robert

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 15 februari 2024

Hoi welkom @Lady, hoe oud ben je en wat voor hobbies heb je! 🤗
Zit je al in onze discord server?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 27 februari 2024
Robert trompettist schreef:

Hey hey,

Ik kom ook uit Emmen, Hoe oud ben jij en wat is je naam?
Jij ook zin in Koningsdag? 

Stuur mij gerust een privé berichtje :)

Groetjes,

Robert

Haihai ‘ wat leuk ! ik ben 23  mijn naam is Saartje ik zal mijn post even aanpassen ik snap deze site nog niet helemaal ! 

KitCat
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • 480 reacties
  • 28 februari 2024

Hoi @Lady, ik heb de titel van je post aangepast. Ik denk dat het leuk is als je nog wat over jezelf kan vertellen. Wat voor hobbies doe je? Doe je aan sport? Werk je, ga je naar school of doe je wellicht iets anders? Op deze manier kunnen mensen je beter leren kennen en vind je makkelijk contact. 

rogiera39
Niet meer actief
Forum|alt.badge.img+2
  • Niet meer actief
  • 48 reacties
  • 28 februari 2024

@Lady Hey, leren kennen online is voor mij zeker een optie heb je Discord? (zal je even een PB sturen met de mijne)
Dan hoef je niet alle info over jezelf hier te vertellen, mensen die jou willen leren kennen moeten maar contact met je opnemen. (naam, leeftijd en plaats is genoeg voor hier)
Hopelijk spreek ik je snel!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen