Skip to main content

Stijn 19 omgeving Achterhoek

• 4 januari 2022
  • 4 reacties
  • 91 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben Stijn en ben 19 jaar oud. Ik woon in de Achterhoek bij de Duitse grens. Ik hoop vrienden te vinden die ook interesse hebben in games. Ik speel voornamelijk mobile games (bijvoorbeeld Clash Royale) of Grand-strategy games (bijvoorbeeld Hearts of Iron 4) en natuurlijk Minecraft. Als je een vriend wilt om te gamen, gewoon zeggen. Misschien hebben we wel de zelfde interesses in games :D 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Enthusiast
  • 11 reacties
  • 4 januari 2022
MadeByStijn schreef:

Hallo, ik ben Stijn en ben 19 jaar oud. Ik woon in de Achterhoek bij de Duitse grens. Ik hoop vrienden te vinden die ook interesse hebben in games. Ik speel voornamelijk mobile games (bijvoorbeeld Clash Royale) of Grand-strategy games (bijvoorbeeld Hearts of Iron 4) en natuurlijk Minecraft. Als je een vriend wilt om te gamen, gewoon zeggen. Misschien hebben we wel de zelfde interesses in games :D 

Hey Stijn! Toevallig speel ik ook Clash Royale! Ik ben al een tijdje onverslagen, ga je daar een verandering in maken? :)

Nick
Forum|alt.badge.img+11
  • Genius
  • 440 reacties
  • 4 januari 2022

Hey nog een mede gamer tof! :) 

Zin om eens samen minecraft te spelen? 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 1 reactie
  • 4 januari 2022

Op Clash Royale heet ik #Y0J0V828. Zoek maar gerust op en stuur maar een vriendschap verzoek.

Rochella
  • 504 reacties
  • 6 januari 2022

Welkom Stijn!

Leuk dat je je voorstelt en fijn dat je deze community hebt gevonden! :blush:

Genoeg gamers hier op de community dus dat moet vast wel goedkomen om een game maatje te vinden haha!

Er wordt gewerkt aan een Discord server voor de community, maar op dit moment is deze nog niet online. 

Veel plezier op de community!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen