Skip to main content

Vrienden gezocht: Alex, 29 jarige rolstoelgebruiker

• 21 februari 2024
  • 10 reacties
  • 111 × bekeken

alex1994
Forum|alt.badge.img+3

Hoii iedereen! Ik ben Alex, 29 jaar oud. M'n hobby's zijn gamen, muziek liefhebber en een disney-fan. Door een spierziekte zit ik in een rolstoel. En daarnaast heb ik ook autisme (PDD-NOS).

Ook ben ik blogger en geef ik gastlessen over m'n leven. En vind ik het belangrijk om voor andere klaar te staan. Verder mag je me alles vragen! :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

10 reacties

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 128 reacties
  • 21 februari 2024

Hallo Alex,

Super leuk om je hier te zien. 

Ik heb je titel veranderd zodat je makkelijker te vinden bent. Ook heb ik je site verwijderd vanwege dat zelfpromotie niet mogelijk is hier. Als andere members hierover vragen, mag je er natuurlijk over hebben in een privé bericht. 

Wat vind je het leuks aan Disney? 

Groetjes,  Rose Telma

alex1994
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 21 februari 2024

Begrijp ik wel! Sowieso Toy Story, daar ben ik mee opgegroeid. Ik vertel altijd dat als je een handicap heb, dat het lastiger is om met ‘regulier’ speelgoed kan spelen.

Als je 'm bijvoorbeeld laat vallen, kan je er al niet meer bij. Bij Toy Story komen ze voor je ogen tot leven!

Roseceous
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 128 reacties
  • 21 februari 2024

Ooh zo heb ik er niet over nagedacht. Dat is met Toy Story dan wel leuk. Ze kunnen natuurlijk dan zelf weer naar je terugkomen. Dat is dan wel fijn als je in een rolstoel zit. 

Eerlijk gezegd heb ik veel films gezien van Disney, maar niet de Toy Story films. Woepsie.

Mijn favoriete film van Disney is Tangled. 

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Leuk, de Toy Story films, @alex1994! Ik heb er ook een of twee gezien een tijdje geleden. 

Daarnaast ook knap van je dat je zulk soort gastlessen geeft, mooi om te lezen ook en hopelijk pakt het stukje ongemak en onwetendheid met hoe er op te reageren en mee om te gaan bij mensen aan, dat ze er ff wat meer respect voor gaan hebben. Ik zou het je niet hebben nagedaan (struggle zelf nogal met m'n belemmeringen; kom nauwelijks buiten vanwege angst voor nare opmerkingen en ben vroeger indirect gepest, buitengesloten wat nogal impact had op mij sociaal, emotioneel en m'n zelfbeeld. Dus ik trek mijzelf al zo'n 20 jaar redelijk veel terug op mijn kamer. Desondanks ben ik wel een doorzetter en kom ik op voor mezelf wanneer mensen aan mij gaan twijfelen betreft mijn kunnen en wat voor persoon ik ben, want ik hou er absoluut niet van als ik in een hokje wordt gestopt).

Welke games speel je zoal en op welke console?

alex1994
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 21 februari 2024

Lijkt me moeilijk als je dat hebt meegemaakt, zelf ben ik ook gepest geweest en onzeker over mezelf. Niet zozeer mijn beperkingen, maar meer mijzelf.

Ik ben meer een pc-gamer met een fijne toetsenbord. Maar ik doe het eigenlijk te weinig, haha.

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11
alex1994 schreef:

Lijkt me moeilijk als je dat hebt meegemaakt, zelf ben ik ook gepest geweest en onzeker over mezelf. Niet zozeer mijn beperkingen, maar meer mijzelf.

Ik ben meer een pc-gamer met een fijne toetsenbord. Maar ik doe het eigenlijk te weinig, haha.

Was het het ook. Op een gegeven moment kwam ik als kind zijnde niet meer buiten en ging ik mij sociaal isoleren. Ik kwam thuis en ging gelijk naar m'n kamer. Die neiging heb ik nu eigenlijk nog steeds en gedurende de jaren hebben mijn ouders van alles geprobeerd, echt alles.

Naar om te horen dat ook jij bent gepest en te maken hebt met onzekerheid.

Bij mij zit het hem voornamelijk in mijn belemmeringen wanneer er op wordt gereageerd op een onrespectvolle manier waarbij aannames worden gedaan, al heb ik dat nu wat minder en is door de vroegere pesterijen de focus verschoven naar mijzelf, al weet ik heel goed dat ik een leuke, aardige jongvolwassen meid ben met een doorzettingsvermogen waar veel mensen best wel ontzettend jaloers op zijn.

Als je op de PC speelt, welke games speel je dan graag?

Ik speel op allerlei soorten consoles; DS, Wii, Wii U, Switch, PlayStation. Al heeft de voorkeur PlayStation en sinds een tijdje ook PC, al is dat wel wennen hoor, gamen met een toetsenbord. 

Ik speel graag Baldur's Gate 3, ook omdat ik aan (online) Dungeons & Dragons doe sinds vorig jaar zomer.

Al is Avatar Frontiers Of Pandora ook leuk.

alex1994
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 21 februari 2024

Ik had een Nintendo Switch, maar die heb ik als verjaardagscadeau gegeven aan mijn neefje (7).

Ik speel voornamelijk racegames en minecraft af en toe. Heb je ook Discord? :)

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11
alex1994 schreef:

Ik had een Nintendo Switch, maar die heb ik als verjaardagscadeau gegeven aan mijn neefje (7).

Ik speel voornamelijk racegames en minecraft af en toe. Heb je ook Discord? :)

Ik heb nog steeds een Nintendo Switch, doe er alleen niet ontzettend veel mee en da's lief.

Ja ik heb Discord! Zal mijn gebruikersnaam via een privé bericht op de Join Us Community sturen =)

alex1994
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Supercharger
  • 8 reacties
  • 21 februari 2024
The Ineffable Bookworm schreef:

Ja ik heb Discord! Zal mijn gebruikersnaam via een privé bericht op de Join Us Community sturen =)

Gezellig! :)

Wendy
Forum|alt.badge.img+12
  • Moderator
  • 132 reacties
  • 21 februari 2024

Hiii alexxxx,

welkom<3 hopelijk vind je je weg hier op onze community 

groetjes Wendy 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen