Skip to main content

Voorstellen Levenithan

• 21 juni 2023
  • 3 reacties
  • 125 × bekeken

Levenithan
Forum|alt.badge.img

Waddup waddup,

ik ben nieuw hier ben erg benieuwd naar dit

wil graag leuke mensen leren kennen om mee te hangen drankje me te doen te gamen of muziek mee te maken 

Soooo, hook me up

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 852 reacties
  • 22 juni 2023

Wat voor games speel je zoal? En op welk platform? 

Levenithan
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 2 reacties
  • 22 juni 2023

Ik speel op m'n ps4 

Overwatch

Apex legends 

Fall guys

Minecraft 

Diablo

The long dark

Maar ik sta altijd open voor iets nieuws

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11
Levenithan schreef:

Ik speel op m'n ps4 

Overwatch

Apex legends 

Fall guys

Minecraft 

Diablo

The long dark

Maar ik sta altijd open voor iets nieuws

Ooit The Witcher 3 Wild Hunt uitgeprobeerd op de Playstation 4? Da's ook een erg leuke (en langdurende) game, waarbij de keuzes die je maakt van invloed zijn op de gehele game. Het gaat over een mutant; een Hekser genaamd Geralt Of Rivia die op monsters en mensen met slechte bedoelingen jaagt en tegelijkertijd zijn geadopteerde dochter Ciri beschermt. Het zilveren zwaard wat hij bij zich draagt is uitsluitend voor monsters, zijn metalen zwaard is voor alles wat geen monster is.

Er zijn ook boeken en een Netflix serie van. Dat laatste, de serie ligt helaas nogal onder vuur de laatste tijd.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen