Skip to main content

Fio 19

• 9 november 2022
  • 3 reacties
  • 140 × bekeken

hiiiii ik ben fiore en ik ben 19 jaar oud :•) 

sinds kort ben ik op kamers gaan wonen voor mijn opleiding en ik vind het heel lastig om vrienden te maken. ik heb hier altijd mee geworsteld. mijn oude vrienden wonen nu allemaal ver weg en de vriendschap verwatert al een beetje dus ik hoop nieuwe vrienden te kunnen maken hier :D 

mijn hobby’s zijn oad tekenen, gamen (animal crossing, deltarune en skyrim zijn mijn favoriete games op het moment!) &muziek luisteren. ik vind van alles mooi, van metal tot klassiek(ook country!!!). qua lezen vind ik strips & manga leuk :) ik ben niet super sportief maar ik wandel & fiets graag. 

dat was het voor nu, hopelijk tot snel :)

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Nik
Forum|alt.badge.img+11
  • Guru
  • 128 reacties
  • 9 november 2022

Hi Fiore,

Vind Animal Crossing ook leuk!

Ben fan van Country, leuk jij ook

Forum|alt.badge.img+5
  • Master
  • 183 reacties
  • 9 november 2022

Hoi Fiore, Welkom!

Wat leuk dat je ook gamet. Skyrim heb ik lang geleden ook gespeeld, maar dat was is toch wel een poosje geleden haha. Wel een hele leuke game, begrijpelijk dat dat een van je favorieten is!

Wat voor een opleiding volg je eigenlijk? En heb je ook nog specifieke plekken waar je graag wandelt?

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 10 november 2022

Heee

Welkom op de community! Hoe gaat het met je?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen