Skip to main content

Zijn er mensen naar een Social Friday gegaan?

• 30 september 2022
  • 6 reacties
  • 126 × bekeken

Forum|alt.badge.img+8

Ik kom net terug van een van de Social Friday events (bij Rotterdam) en het was ontzettend leuk. Ik heb mensen waarmee ik online spreek ontmoet en ik heb ook helemaal nieuwe mensen ontmoet! Hoe was het bij de andere locaties? 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 1 oktober 2022

Wat leuk dat je dit topic aanmaakt! Ik ben ook zeker benieuwd naar de reacties van anderen. 
En leuk om je ontmoet te hebben! 😊

The Ineffable Bookworm
Forum|alt.badge.img+11

Is voor mij allemaal te ver dus ik kon en kan er helaas niet bij zijn.

Nick1307
Forum|alt.badge.img+5
  • Supercharger
  • 13 reacties
  • 1 oktober 2022

Dat was interessant, en had je daar genoten?

Koolvis
Forum|alt.badge.img+9
  • 225 reacties
  • 2 oktober 2022

Wat leuk! Wat hebben jullie gedaan die avond?

Quinty
Forum|alt.badge.img+10
  • Myth
  • 649 reacties
  • 2 oktober 2022

Helaas was er maar 1 iemand nieuwe bij ons de rest waren van onze normale join us groep! Ondanks dat was het heel gezellig!

Floris
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 228 reacties
  • 2 oktober 2022

Ik was zelf in Veghel en was heel gezellig. We hadden een pubquiz en een escape room waaruit je moscht kiezen. Ik had zelf gekozen voor de pubquiz en had geen spijt. Was echt een leuke sfeer en tijdens het nakijken van de antwoorden werd er nog karaoke gedaan. Daarna nog naar het terras was echt een geslaagde avond.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen