Skip to main content

Momo30700 22

• 29 augustus 2022
  • 3 reacties
  • 111 × bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hey! Ik zag iedereen een introductie maken dus ik dacht van, ik begin daar maar mee! Ik ben Moësha (spreek uit als mowiesja), ik ben net 22. Ik studeer momenteel niet en werk ook niet, maar ik wil graag in de toekomst beginnen met vrijwilligerswerk. Ik hou van veel dingen, maar vooral muziek (luisteren en maken, speel sinds Januari ukelele). Ook ben ik erg creatief, schilderen en kleuren enzo. Ik ben afgelopen week een bookstagram begonnen en daarvoor foto's maken vind ik ook heel leuk. Ik lees dus ook veel en ik schrijf zelf ook. Ik spreek veel Engels en lees dus ook in het Engels, maar ik ben in Nederland geboren. Verder heb ik ADHD en zijn mijn medicijnen nu uitgewerkt dus blijf ik maar doorpraten hahaha. Anyways, dit ben ik! Groetjesssss

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

DaWolfer
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 29 augustus 2022

Welkom Moësha!

Lijkt me leuk om kennis met je te maken. Heb je toevallig Discord?

Wat ben je creatief en goed bezig btw!

Ik hoop dat we elkaar snel spreken.

Groetjes,

Stefan

Sharon
Forum|alt.badge.img+7
  • Guru
  • 122 reacties
  • 29 augustus 2022

Hi Moësha, 

Welkom op de community! Ik ben Sharon, en ik vind je voorstel berichtje erg leuk.

wat voor vrijwilligerswerk zou je willen gaan doen in de toekomst? 

en ik ben heel benieuwd naar je boeken instagram, zou je die willen delen misschien? 

Groetjes.

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Socializer
  • 2 reacties
  • 29 augustus 2022
Sharon schreef:

Hi Moësha, 

Welkom op de community! Ik ben Sharon, en ik vind je voorstel berichtje erg leuk.

wat voor vrijwilligerswerk zou je willen gaan doen in de toekomst? 

en ik ben heel benieuwd naar je boeken instagram, zou je die willen delen misschien? 

Groetjes.

Haii! Iets met dieren misschien, of entertainment, ik weet het eigenlijk niet niet helemaal hehe. Mijn instagram is @ certifiedsunshine_ , leuk dat je er naar vraagt! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen