Skip to main content

Marc574 26 omgeving Brielle/Rotterdam

• 29 augustus 2022
  • 6 reacties
  • 103 × bekeken

Marc574
Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, ik ben Marc en 26 jaar oud. Ik woon in Brielle(in de buurt van Rotterdam) en in het dagelijks leven werk ik als IT-adviseur in Zoetermeer bij een zorgorganisatie. In mijn vrije tijd speel ik graag games en beoefen ik rolstoelhockey. Sinds een aantal weken is daar ook bijgekomen; met onze kitten spelen 😸.

Ik heb me aangemeld bij Join Us om nieuwe mensen te ontmoeten en leuke dingen te ondernemen, zowel online als offline.

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 29 augustus 2022

Hi welkom! 
Brielle is altijd wel gezellig! Ik kom daar met regelmaat gezien ik er sowieso iedere dag langs moet om naar werk toe te gaan. 
Wat voor games speel je zoal? En zou je een foto van je kitten willen delen hier of de naam?

Marc574
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 29 augustus 2022

Hoi Naomi,

Leuk om te horen dat je Brielle kent, veel mensen kennen het niet. Dat is jammer want het is een leuk en gezellig stadje. Wat doe je voor werk?

Ik speel best veel games; van Mario Kart tot Rainbow Six en van Gran Turismo tot Factorio. Heb jij ook wat met games?

Onze kitten, Joep. Is een asielkatje van ongeveer 4 maanden. Hij is in z'n uppie gevonden toen die 3 weken was en heeft daardoor niet zo veel met katten, maar wel héél veel met mensen.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 326 reacties
  • 29 augustus 2022

@Marc574 Ik kom zelf uit Spijkenisse, dus herken dat probleem maar al te goed! Niemand weet ooit waar dat ligt. Dus je gaat automatisch naar ‘in de buurt van Rotterdam’ terwijl dat nog best tegenvalt. 
Ik ging vroeger in de zomervakantie altijd naar die braderie en naar Chez Andre, herkende daar zoveel mensen. Nu dus niet meer 😂   

Heb je de typische alpaca wandeling daar al gedaan? En wat vind je daar zelf nu echte aanraders? 

Ik werk als woonbegeleider op een locatie niet ver uit de buurt van Brielle. Superleuk! En je leert die kant ook een beetje kennen, want het is daar echt mooi. 
De games vind ik met name Mario altijd heel leuk! Maar speel nog wel een aantal dingen. 

Wat een leukerd! 😍🥰

DaWolfer
Forum|alt.badge.img
  • Socializer
  • 6 reacties
  • 29 augustus 2022

Hey Marc!

Welkom bij de community.

Lijkt me leuk kennis met je te maken. Heb je toevallig ook Discord?
Ik speel ook aardig wat games, en ook "offline" lijkt het me leuk dingen te ondernemen.

Hoor het graag.

Groetjes, Stefan

Marc574
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 30 augustus 2022
Naoomi schreef:

@Marc574 Ik kom zelf uit Spijkenisse, dus herken dat probleem maar al te goed! Niemand weet ooit waar dat ligt. Dus je gaat automatisch naar ‘in de buurt van Rotterdam’ terwijl dat nog best tegenvalt. 
Ik ging vroeger in de zomervakantie altijd naar die braderie en naar Chez Andre, herkende daar zoveel mensen. Nu dus niet meer 😂   

Heb je de typische alpaca wandeling daar al gedaan? En wat vind je daar zelf nu echte aanraders? 

Ik werk als woonbegeleider op een locatie niet ver uit de buurt van Brielle. Superleuk! En je leert die kant ook een beetje kennen, want het is daar echt mooi. 
De games vind ik met name Mario altijd heel leuk! Maar speel nog wel een aantal dingen. 

Wat een leukerd! 😍🥰

De typische alpaca wandeling? Daar heb ik nog niet eerder van gehoord, lijk me wel leuk om een keer te doen.

Woonbegeleider lijkt me heel dankbaar en leuk werk, zeker in de omgeving van Brielle.

Mocht je een keer zin hebben om elkaar te ontmoeten en wat te doen in de omgeving of te mariokarten, stuur me maar een bericht. 😀

Marc574
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Contributer
  • 3 reacties
  • 30 augustus 2022
Dawolfer schreef:

Hey Marc!

Welkom bij de community.

Lijkt me leuk kennis met je te maken. Heb je toevallig ook Discord?
Ik speel ook aardig wat games, en ook "offline" lijkt het me leuk dingen te ondernemen.

Hoor het graag.

Groetjes, Stefan

Lijkt me leuk om elkaar te leren kennen, ik stuur je wel een privébericht met mn discord.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen