Picknick - Join Us (Zuid-Oost Nederland Editie)

Inleiding
De gebruiker Relia heeft een picknick op 27 augustus in Rotterdam georganiseerd. Mochten daar nog mensen geïnteresseerd zijn zijn kunnen zij zich aanmelden via onderstaand topic:
Gezien ik niet aanwezig kan zijn op desbetreffende datum en de reistijd voor mij ook erg lang is heb ik besloten om een soortgelijk event te organiseren voor personen in de regio Zuid-Oost Nederland.
Wat?
Graag zou ik voor alle geïnteresseerden een leuke picknick willen organiseren. Voor de datum zal een datumprikker worden aangemaakt en de datum waarop de meeste mensen kunnen zal worden geprikt. Vervolgens zal er een Whatsapp groep aangemaakt worden waarbij de volgende onderdelen besproken zullen worden:
- Verdeling over wie welk eten / drinken meeneemt voor de Picknick
- Bij een goede picknick mogen natuurlijk geen spellen ontbreken. Samen zal gekeken worden welke spellen leuk zijn om te spelen in het park (Tip: Kubb is erg leuk)
- Het doorgeven van eventuele allergieën of andere wensen m.b.t. het eten.
Waar?
Voor de locatie is gekozen het Phillips de Jongh Park in Eindhoven. Dit gezien de doelgroep bestaat uit mensen uit de regio Zuid-Oost Nederland. Aan dit park ligt tevens een gratis parkeerplaats. Ook met het openbaar vervoer is het park goed bereikbaar. Uiteraard zijn ook mensen buiten deze regio welkom!
Wanneer?
Voor het evenement heb ik een datumprikker aangemaakt. Indien je overweegt om te komen graag onderstaande Datumprikker invullen:
https://datumprikker.nl/pbxvcbgp8v6gmspt
Zodra de datumprikker genoeg personen heeft om de picknick door te laten gaan zal ik een Whatsapp groep aanmaken waarbij wij het een en ander kunnen bespreken.
Tot slot
Ik hoop dat er amino is voor dit evenement zodat wij in augustus of september lekker samen kunnen gaan picknicken en nieuwe mensen mogen ontmoeten.