Skip to main content

Myrthe.s 21

Heyhoi, 

Mijn naam is Myrthe! Bij deze stel ik mij even voor! Ik ben 21 jaar oud en ik ben momenteel heel druk met een opleiding in de zorg. Ik heb het erg naar mijn zin, maar helaas schiet vrienden maken er hierdoor een beetje bij in. 

Mijn hobby’s zijn lezen, ik ben groots Harry Potter fan (guilty pleasure, you can’t blame haha) en fotograferen. Ik hoop leuke mensen te leren kennen en wie weet ook nog een leuke vriendschap aan over te houden! 

Groetjes Myrthe

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

19 reacties

Forum|alt.badge.img+5
  • Master
  • 183 reacties
  • 2 november 2022

Hey Myrthe, welkom!

Wat leuk dat je een fan bent van Harry Potter! Wat is je favoriete film of boek? Ik ben zelf nog altijd het meeste fan van de eerste film en ook het eerste boek. Dat is toch wel echt nostalgisch haha.

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 2 november 2022

Hey! Welkom hier :)

Welke opleiding in de zorg volg je precies? Goed om te horen dat je het daar naar je zin hebt! 

Wat maakt Harry Potter je guilty pleasure en heb je nog meer guilty pleasures? 

Misschien ook goed om even te delen waar je vandaan komt, dan zou je eventueel ook met mensen uit de buurt kunnen afspreken als je dat leuk lijkt :).

• Auteur
  • 10 reacties
  • 3 november 2022
Justino0000 schreef:

Hey Myrthe, welkom!

Wat leuk dat je een fan bent van Harry Potter! Wat is je favoriete film of boek? Ik ben zelf nog altijd het meeste fan van de eerste film en ook het eerste boek. Dat is toch wel echt nostalgisch haha.

Ik denk toch wel dat de halfbloed prins mijn favoriete film is! En inderdaad het eerste boek kan ik nog altijd enorm van genieten haha. 

• Auteur
  • 10 reacties
  • 3 november 2022
Bart1997 schreef:

Hey! Welkom hier :)

Welke opleiding in de zorg volg je precies? Goed om te horen dat je het daar naar je zin hebt! 

Wat maakt Harry Potter je guilty pleasure en heb je nog meer guilty pleasures? 

Misschien ook goed om even te delen waar je vandaan komt, dan zou je eventueel ook met mensen uit de buurt kunnen afspreken als je dat leuk lijkt :).

Dankjewel voor je tip! Ik volg de opleiding tot operatieassistent en ik kom uit Ede/deels nog Veenendaal. Ik heb naast Harry Potter nog een ander ding waar je me heel blij mee maakt en dat is de markt. Ik sta nu al 6 jaar als uit de hand gelopen ‘bijbaan’ bloemen te verkopen en hier heb ik het heel erg naar mijn zin

• Contributer
  • 2 reacties
  • 3 november 2022

Heyy Myrthe! Ik ben ook Harry Potter fan en houdt erg van lezen! En de halfbloed prins is ook mijn favoriete film hahah! Wat voor genres vind je leuk om te lezen?

• Auteur
  • 10 reacties
  • 3 november 2022
sjaannx schreef:

Heyy Myrthe! Ik ben ook Harry Potter fan en houdt erg van lezen! En de halfbloed prins is ook mijn favoriete film hahah! Wat voor genres vind je leuk om te lezen?

Haha wat leuk!! Ik kijk ook echt ieder half jaar de hele reeks met films :o…. Natuurlijk fantasy, maar ik hou ook van thrillers en romans. Welke zijn die van jou? 

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 3 november 2022

@Myrthe.s oh, gaaf zeg! In welk jaar zit je nu? 

Zit je op kamers in Ede of wat is de reden dat je deels Ede deels Veenedaal woont?

Tof zeg! Heb je je eigen kraampje?

• Auteur
  • 10 reacties
  • 3 november 2022
Bart1997 schreef:

@Myrthe.s oh, gaaf zeg! In welk jaar zit je nu? 

Zit je op kamers in Ede of wat is de reden dat je deels Ede deels Veenedaal woont?

Tof zeg! Heb je je eigen kraampje?

@Bart1997 ja ben ook heel blij met mijn keuze! Nog maar net begonnen. Ik zit nu in mijn eerste jaar van de 3 jarige opleiding. Eerste toets heb ik van de week met voldoende afgerond!! 

ik zit inderdaad op kamers in ede. Dit is makelijker om me te verplaatsen tussen werk en school met het OV. In het weekend ben ik dan bij mijn ouders en vanuit hen ga ik naar de markt. Ik heb niet mijn eigen kraam maar sta bij iemand in! Hele leuke ervaring en vooral heel gezellig ouwehoeren haha.

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 4 november 2022

@Myrthe.s fijn om te horen! Toch altijd spannend of het bij je past he. Aha, dat is iets korter dan normaal. Ben je daarna ‘klaar’ om te kunnen gaan werken of wil je nog verder studeren? Kijk, goed gedaan, gefeliciteerd :)!

Hoe bevalt het op kamers? Ahhh, ik snap hem, ook gezellig toch. Hahah, oke, zou je ooit nog je eigen kraam willen beginnen? Ja, daar kan ik mij wel met bij voorstellen. Doe je daar dan nooit een leuk contact op?

• Auteur
  • 10 reacties
  • 4 november 2022

Bart1997 schreef:

@Myrthe.s fijn om te horen! Toch altijd spannend of het bij je past he. Aha, dat is iets korter dan normaal. Ben je daarna ‘klaar’ om te kunnen gaan werken of wil je nog verder studeren? Kijk, goed gedaan, gefeliciteerd :)!

Hoe bevalt het op kamers? Ahhh, ik snap hem, ook gezellig toch. Hahah, oke, zou je ooit nog je eigen kraam willen beginnen? Ja, daar kan ik mij wel met bij voorstellen. Doe je daar dan nooit een leuk contact op?

@Bart1997 het is een leer-werk traject en ik ben nu bijna klaar met het school gedeelte. Daarna ga ik lekker gewoon werken (en daardoor dan leren). Studeer jij nog? Of werk je? 

het op kamers bevalt enorm!! Lekker relaxed mijn eigen dingetje doen haha. Woon jij op jezelf? 

ik zou denk ik niet zo snel mijn eigen kraam starten. Het is enorm leuk om erbij te doen, maar ik zou er niet mijn brood mee willen verdienen. Ik doe er wel contact op, maar met hele oude mensen hahaha. Niet echt met mijn eigen leeftijdsgenoten ofzo helaas.

• 0 reacties
  • 4 november 2022

Hey!

Altijd leuk om te lezen dat mensen graag naar fantasie films kijken en ook nog eens de boeken ervan lezen :). Zelf heb ik wel de Harry Potter flims gezien en ik vond ze wel gaaf, al ben ik stiekem meer fan van de Lord of the Rings en ook de boeken ervan haha. Ik zie dat je een opleiding in de zorg doet, hoelang ben je er al mee bezig? Je moet best wel wat passie hebben voor die opleiding vind ik persoonlijk.

• Auteur
  • 10 reacties
  • 4 november 2022
Glorfindel schreef:

Hey!

Altijd leuk om te lezen dat mensen graag naar fantasie films kijken en ook nog eens de boeken ervan lezen :). Zelf heb ik wel de Harry Potter flims gezien en ik vond ze wel gaaf, al ben ik stiekem meer fan van de Lord of the Rings en ook de boeken ervan haha. Ik zie dat je een opleiding in de zorg doet, hoelang ben je er al mee bezig? Je moet best wel wat passie hebben voor die opleiding vind ik persoonlijk.

@Glorfindel leuk om te horen! Lord of the rings vindt ik ook wel heel leuk, alleen duren de films zoo lang haha. Ik ben nu ongeveer 2 maanden bezig, maar heb hiervoor een opleiding gedaan tot dierenartsassistente en heb daar ook een jaar in gewerkt, dus wist al wel dat opereren wel echt een passie was! 

• 0 reacties
  • 4 november 2022

Damn, dat klinkt wel gaaf. Leuk om te lezen ook dat je er echt passie mee hebt, ze hebben immer ook tekort aan mensen in de zorg :P. De Lord of the Rings films duren inderdaad lang, vooral de extended edition. Máár, ik vind ze wel waard om te kijken! Helaas zijn de films en series van tegenwoordig achteruit gegaan, al vind je soms wel goede series, ze voelen naar mijn mening wel een stuk zeldzamer dan toen.

• Auteur
  • 10 reacties
  • 4 november 2022
Glorfindel schreef:

Damn, dat klinkt wel gaaf. Leuk om te lezen ook dat je er echt passie mee hebt, ze hebben immer ook tekort aan mensen in de zorg :P. De Lord of the Rings films duren inderdaad lang, vooral de extended edition. Máár, ik vind ze wel waard om te kijken! Helaas zijn de films en series van tegenwoordig achteruit gegaan, al vind je soms wel goede series, ze voelen naar mijn mening wel een stuk zeldzamer dan toen.

@Glorfindel dat klopt zeker! Alle handen zijn welkom in het ziekenhuis momenteel. Ik ben het helemaal met je eens over series en films!!! De goede verhaallijn is eruit… ik heb het er ook wel voor over hoor, de films kijken, maar ik kijk ze wel minder vaak dan Harry Potter haha

• 0 reacties
  • 4 november 2022

Begrijpelijk! Altijd wel fijn om je favoriete films opnieuw te kijken en lekker op de bank genieten haha. Hoe ben je eigenlijk tot interesse gekomen om in de zorg te gaan verdiepen en dus er wat mee wilt doen? Misschien niet een idee om verder te praten in privé berichten :)?

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 5 november 2022

@Myrthe.s aaah! Hoelang duurt het schoolgedeelte dan als je al bijna klaar bent? Je hebt helemaal gelijk dat je in de praktijk het meeste gaat leren haha. Ik werk ondertussen alweer bijna 2 jaar. 

Nice, heb je leuke huisgenoten waar je wel eens wat mee doet dan? Ja, lekker he, dat je niemand verantwoording schuldig bent wat je doet. Yes, ik woon al 7 jaar ofzo op mijzelf en sindskort ook mijn eigen huisje :). 

Toch ook hartstikke prima als je het gewoon leuk vindt om het erbij te doen. Dacht misschien had je de ambitie om zelf nog ooit wat te starten ;). Hahaha, dat is wel jammer dan. Al kan dat ook heel gezellig zijn, maar ik snap je.

• Auteur
  • 10 reacties
  • 6 november 2022
Bart1997 schreef:

@Myrthe.s aaah! Hoelang duurt het schoolgedeelte dan als je al bijna klaar bent? Je hebt helemaal gelijk dat je in de praktijk het meeste gaat leren haha. Ik werk ondertussen alweer bijna 2 jaar. 

Nice, heb je leuke huisgenoten waar je wel eens wat mee doet dan? Ja, lekker he, dat je niemand verantwoording schuldig bent wat je doet. Yes, ik woon al 7 jaar ofzo op mijzelf en sindskort ook mijn eigen huisje :). 

Toch ook hartstikke prima als je het gewoon leuk vindt om het erbij te doen. Dacht misschien had je de ambitie om zelf nog ooit wat te starten ;). Hahaha, dat is wel jammer dan. Al kan dat ook heel gezellig zijn, maar ik snap je.

@Bart1997 het schoolgedeelte is in januari klaar. Ik ga daarna dan onder begeleiding starten en dat is dan nog 2.5 jaar! Wat voor werk doe je? 

ik heb niet heel veel contact met mijn huisgenoten. Het enige wat we delen is de badkamer. Ik heb mijn eigen keuken in mijn kamer en voor de rest hebben we ook geen gemengde woonruimte ofzo, dus contact leggen is wel wat lastig haha. Met een huisgenoot heb ik wel leuk contact, dus ik heb gelukkig iemand om mee af te spreken haha. En wat fijn dat je je eigen huisje hebt! Voelt echt als een ‘grote mensen’ stap of niet hahaha 😂. 

ja de markt is nu nog lekker yolo, en ik ben van plan om vanaf januari naar Nijmegen te verhuizen, dus het zou goed kunnen dat ik er dan wel mee ga stoppen. Vindt dat wel heel jammer, maar hoort er ook wel gewoon bij na bijna 7 jaar. 

Bart1997
Forum|alt.badge.img+4
  • Hero
  • 72 reacties
  • 6 november 2022

@Myrthe.s dat is echt maar heel kort 'theorie’ dan. Dat klinkt wel lekker moet ik zeggen, zo kort. Nice, daar ga je dan lekker veel leren. Heb je al een plek gevonden waar je aan de slag kunt? Ik ben adviseur waterbeheer en klimaatadaptatie bij een klein adviesbureau :).

Ahhh, vind je het jammer dat je niet zo veel contact met ze hebt? Met hoeveel zijn jullie in het huis? Wel fijn dat je een eigen keuken hebt, kun je het toch zelf bepalen of het een puinhoop wordt of niet 😂. Als die gemengde ruimte ontbreekt is het wel lastig om met elkaar wat af te spreken inderdaad. Je kamer zal ook vast niet zo groot zijn dat je daar veel mensen kwijt kunt. Fijn dat je in ieder geval met een huisgenoot leuk contact hebt, heb je altijd iemand om even op terug te vallen. Ja, zo voelt het zeker. Al zat ik hiervoor ook al in een soort gelijke situatie, dus de stap was niet zo groot als vanuit ouders naar eigen huis. Gewoon grappig om te zien hoe je anders omgaat met dingen als het ineens van jou is en het geld kost als het kapot gaat 😂😅. Dan snap je ook beter waarom ouders soms op een bepaalde manier reageren als je iets deed wat ervoor kon zorgen dat het kapot gaat.

Ja, lachen toch. Zo te horen voel je je daar helemaal op je plek en heb je er van alles geleerd :). Wat brengt je naar Nijmegen? Dat klinkt dan wel als een logische stap inderdaad. Precies, je kan niet eeuwig doorgaan met je bijbaantje en de meeste houden het echt geen 7 jaar vol, dus dat is ook een prestatie opzich 😝.

• Auteur
  • 10 reacties
  • 8 november 2022
Bart1997 schreef:

@Myrthe.s dat is echt maar heel kort 'theorie’ dan. Dat klinkt wel lekker moet ik zeggen, zo kort. Nice, daar ga je dan lekker veel leren. Heb je al een plek gevonden waar je aan de slag kunt? Ik ben adviseur waterbeheer en klimaatadaptatie bij een klein adviesbureau :).

Ahhh, vind je het jammer dat je niet zo veel contact met ze hebt? Met hoeveel zijn jullie in het huis? Wel fijn dat je een eigen keuken hebt, kun je het toch zelf bepalen of het een puinhoop wordt of niet 😂. Als die gemengde ruimte ontbreekt is het wel lastig om met elkaar wat af te spreken inderdaad. Je kamer zal ook vast niet zo groot zijn dat je daar veel mensen kwijt kunt. Fijn dat je in ieder geval met een huisgenoot leuk contact hebt, heb je altijd iemand om even op terug te vallen. Ja, zo voelt het zeker. Al zat ik hiervoor ook al in een soort gelijke situatie, dus de stap was niet zo groot als vanuit ouders naar eigen huis. Gewoon grappig om te zien hoe je anders omgaat met dingen als het ineens van jou is en het geld kost als het kapot gaat 😂😅. Dan snap je ook beter waarom ouders soms op een bepaalde manier reageren als je iets deed wat ervoor kon zorgen dat het kapot gaat.

Ja, lachen toch. Zo te horen voel je je daar helemaal op je plek en heb je er van alles geleerd :). Wat brengt je naar Nijmegen? Dat klinkt dan wel als een logische stap inderdaad. Precies, je kan niet eeuwig doorgaan met je bijbaantje en de meeste houden het echt geen 7 jaar vol, dus dat is ook een prestatie opzich 😝.

@Bart1997 ja dat het zulke korte theorie is, is zeker geen straf inderdaad 😂 kan  veel makkelijk van doen dus das echt top! Ik ga werken in Nijmegen en daardoor heb ik ook besloten daar naartoe te gaan. Jou werk klinkt ook wel heel interessant. Waar zou je je zoal mee bezig? 

het is echt super chille dat ik mijn eigen keuken heb inderdaad hahaha, lekker schoon en netjes. Het gevoel dat dingen kapot gaan als je iets doet wat je vroeger ook deed herken ik wel ja haha. Alleen al om het huis op te ruimen doe ik nu veel beter dan toen 😂. Ik vind het opzich ook wel jammer dat ik geen contact heb met mijn huisgenoten, maar het zijn een hele hoop mensen die echt een stuk ouder zijn dus in dat opzicht zal het ook niet heel fijn zijn misschien. Maar met degen waar ik wel contact mee heb is het wel heel fijn en gezellig en ze is van mijn leeftijd dus dat scheelt! 

vind het wel gek hoor om dan te gaan stoppen hahaha. Zat echt vast geroest daar

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen