Skip to main content

Weekly Mission: Post je favoriete plekje!

Weekly Mission: Post je favoriete plekje!
Tom
Oud-Community Manager
Forum|alt.badge.img+12
  • Oud-Community Manager

Welkom bij je Weekly Mission, deze week is je missie het posten van een foto van je favoriete plek.

Dit mag een foto zijn die je zelf hebt gemaakt of een foto van het internet. Kom je bijvoorbeeld graag op het strand of is jouw favoriete plekje achter de computer? Post je favoriete plekje!

Vond je dit bericht interessant?
Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

Diego
Community Manager
Forum|alt.badge.img+14
  • Community Manager
  • 6 juni 2022

xMelisje
Forum|alt.badge.img+5

Mijn favoriete plekje is toch wel de Efteling.

een plek waar ik mijn gedachte even kan verzetten en even kan genieten van de wonderen wereld ❤️

Melissa
Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 8 juni 2022

2x de efteling, wat leuk! 😍

Mijn favoriete plekje is een dorpje in Denemarken waar ik, als het even kan, toch wel graag ieder jaar heen ga. Vind wandelen daar echt heerlijk, vooral op het strand! 😊 Dat is echt een plek waar ik even helemaal tot rust kan komen

Hässlich
Forum|alt.badge.img+6

Mijn favoriete plekje op moet wel in "Das Gute ist immer da!" zijn, een prachtig antiquariaat in Deventer met expertise in de Duitse literatuur waar ik jaren in de buurt van heb gewoond. Altijd de uniekste boeken en met een geweldige eigenaar die precies wist wat ik leuk vond en me altijd iets kon aanraden waar ik echt van genoot. Heerlijke gesprekken altijd met hem en de andere klanten. Vroeger hadden ze zelfs erg mooie poëzieavonden. Ik vind het jammer dat ik er haast nooit meer naartoe kan.

Forum|alt.badge.img+9
  • Genius
  • 9 juni 2022

Disneyland Parijs Tips | De ultieme gids | Op reis met Co

Forum|alt.badge.img+9
  • Hero
  • 9 juni 2022

Mijn favoriete plek is het zwembad en dan voornamelijk het zwembad waar je goed baantjes kan zwemmen. Als ik aan het zwemmen ben kan ik mijn hoofd leegmaken en mijn energie kwijtraken! Het is ooit nog een droom van mij om in een 50 meter bad te zwemmen, nu zwem ik in een 25 meter bad en ben ik erg benieuwd hoe het is om in een 50 meter bad te zwemmen.

Pijnapka
Forum|alt.badge.img
  • Supercharger
  • 21 juni 2022

Dit was alweer in 2017, mijn eerste keer Tomorrowland.
Toen al vrij snel duidelijk dat het niet de laatste keer zou zijn. Wat een geweldige ervaring is dit.

Forum|alt.badge.img+1
 een zonsondergang op het plateland.

dit is niet de enige plek die ik leuk vindt,

ik heb er veel meer maar deze spat er wel boven uit!

al vindt ik een zonsondergang overal wel mooi :D

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen