Skip to main content

Vrienden gezocht, omgeving Zoetermeer

• 6 juli 2024
  • 3 reacties
  • 194 × bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi!! Ik ben 21 jaar (vrouw) en ik woon in Zoetermeer. 

Door de jaren heen zijn best wel veel van mijn vriendschappen verwatert of verloren gegaan. Ik vind het in principe prima om tijd alleen door te brengen, maar ik merk dat ik me zo nu en dan toch wel een beetje eenzaam voel. Ik vind het lastig om nieuwe mensen te leren kennen door sociale angst en onzekerheid (zelfs dit vind ik best wel lastig). Maar ja om over je angsten heen te komen, moet je ze eerst onder ogen zien. 

Ik hou onder andere van: 

• Creatieve dingen doen, bijvoorbeeld haken en naaien (ook al blijven veel van mijn ideeën slechts ideeën). 
  • Diepgaande “filosofische” gesprekken. 
  • Spiritualiteit. 
  • Dieren. 
  • Buiten zijn. 
  • Spelletjes spelen zoals Rummikub. 
  • En nog veel meer dingen eigenlijk, haha. 

Ik ben neurodivergent en heb een fysieke aandoening waardoor ik (onder andere) weinig energie heb. Het kan daarom zijn dat het wat langer duurt voordat ik op een berichtje reageer en afspreken is een stuk lastiger voor mij. Ik ben opzoek naar mensen die dit niet persoonlijk opvatten. Ik ben opzoek naar “diepgaand” lange termijn contact met mensen van rond mijn leeftijd. Ik waardeer een open en eerlijke communicatie. Ik stel het op prijs wanneer we lief en leed kunnen delen en we een luisterend oor voor elkaar kunnen zijn. 

Voel je je aangesproken? Stuur me een berichtje! :) 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

3 reacties

Raji
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 41 reacties
  • 7 juli 2024

Hee ik ben Raj 18 jaar oud en kom uit den haag t lijkt me leuk je te leren kennen 

basdvw433
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 54 reacties
  • 8 juli 2024

Hoi hoi MyHorseOdin,

Omdat je jezelf voorsteld in dit topic heb ik even de categorie aangepast zodat je wat beter vindbaar bent voor anderen 😊

Groetjes,

Bas

Ronald
Forum|alt.badge.img
  • Contributer
  • 5 reacties
  • 8 juli 2024

Heyy ik ben Ronald,

Ik woon toevallig ook in zoetermeer en ik ben 20 jaar oud, ik sta altijd open voor nieuwe contacten en het lijkt me interressant om meer te horen over je Spiritualiteit.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen