Skip to main content

Hallo! Ik ben Finn (20 jaar) en woon in omgeving Gouda

• 19 juli 2023
  • 2 reacties
  • 121 × bekeken

Hallo, ik zoek iemand waarmee ik over geschiedenis kan praten en met wie ik naar musea kan gaan. Geen van mijn vrienden zijn daarin geïnteresseerd en dus probeer ik het hier. Ik weet over veel onderwerpen wel wat, maar vooral de oudheid vind ik leuk en weet ik veel van.

Je hoeft geen kennis te hebben van geschiedenis, zolang je maar bereid bent om er over te praten. Dit kan zowel online als in het echt. 

Helaas, dit topic is gesloten. Meestal is dat omdat er langere tijd niet op gereageerd is of omdat het onderwerp afgesloten is.

2 reacties

Nihil
Forum|alt.badge.img+7
  • Hero
  • 66 reacties
  • 19 juli 2023

Hey ik zou graag met je naar musea gaan maar woon wel helemaal in Friesland, ik heb heel veel problemen maar misschien lukt praten in musea omdat je dan een onderwerp hebt

• 0 reacties
  • 22 juli 2023

Hoi Finn, ik zou best een keer met je naar een musea gaan. Bijvoorbeeld het museum van oudheden in Leiden. Stuur me een berichtje als je interesse hebt! Zelf ben ik student Geschiedenis aan de universiteit Leiden, en focus ik mij voornamelijk op vakken van de oudheden en middeleeuwen, dus ik vind over geschiedenis praten geen probleem. Laat het me maar weten!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen